بررسی دوربین سلفی گوشی های پرچم دار و بی نظیر حال حاضر بازار

0
585
بررسی دوربین سلفی گوشی های پرچم دار و بی نظیر حال حاضر بازار

امروز در مقاله قصد داریم تا به بررسی دوربین سلفی گوشی های پرچم دار و فوق العاده جذاب بازار بپردازیم و قطعا این مقایسه می تواند نگاه شما دوستان را به خود جلب کند.

دوربین سلفی گوشی های جدید شرکت سامسونگ

دوربین دوم سلفی که در گوشی اس 10 پلاس شرکت سامسونگ قرار دارد وجه تمایز اصلی این گوشی با مدل اس 10 است. گوشی های جدید شرکت سامسونگ هر دو دارای دوربین سلفی با کیفیت 10 مگاپیکسل هستند و در نسخه اس 10 پلاس ما شاهد یک دوربین اضافه هستیم که قابلیت ثبت عمق و جزئیات بیشتر را در عکس هاس بوکه و پرتره دارا است.

گوشی های سامسونگ درای سیستم تثبیت کننده تصویر اپیتکال و همچنین فیلم برداری 4K بوده که می توانیم بگوییم این اولین گوشی ای است که چنین قابلیت هایی را به کاربران خود عرضه می کند.دوربین سلفی گوشی های پرچم دار ،  شرکت سامسونگ

بررسی دوربین سلفی گوشی اس 10 پلاس سامسونگ

اگر شما هم برای اولین بار است که در حال بررسی دوربین سلفی گوشی اس 10 پلاس هستید باید بگوییم که این گوشی دارای دو حالت متفاوت برای عکاسی سلفی اس10ت. این دو حالت معمولی و Wide-angle نام دارد و جالب تر اینکه برنامه عکاسی این گوشی از هر دو حالت پشتیبانی می کند و می تواند عکس های بی نظیری را برای شما عزیزان ثبت کند.

این مسائل زیاد مهم نیست ، مساله اصلی حالت wide-angle بوده که توانایی این موضوع را دارد تا با دوربین 10 مگاپیکسلی خود عکس های استثنایی را ثبت کند ولی باید به این موضوع اشاره کنیم که عکس هایی که زوم یا کراپ می شوند با کیفیت 6.5 مگاپیکسل ذخیره خواهند شد.

مقایسه دوربین سلفی گوشی های پرچم دار

حالا می خواهیم دوربین سلفی گوشی اس 10 پلاس را با دیگر گوشی های پرچم دار مانند iPhone XS ، وان پلاس 6T ، گلکسی نوت 9 و گوشی پیکسل 3 گوگل مقایسه کنیم و ببینیم که کدام یک بهتر هستند!

انتخاب بهترین دوربین سلفی گوشی های پرچم دار

قطعا تمام گوشی هایی که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرند در نوع خود بهترین هستند و تنها مساله اصلی کیفیت آنها در مقایسه با یکدیگر است. ما هم در این بخش به بررسی کیفیت این گوشی ها کنار یکدیگر می پردازیم. هم شرکت اپل ، گوگل ، سامسونگ و وان پلاس هر یک گوشی های جذابی را به بازار عرضه کرده اند و هر کدام فروش استثنایی خود را داشته اند.دوربین سلفی گوشی های پرچم دار گوشی اس 10 پلاس سامسونگ

جالب اینکه تمام این گوشی ها در سایت هایی مانند DxOmark مورد ارزیابی قرار می گیرند و همه ی این گوشی ها نمرات خوبی را دریافت کرده اند. تمام این مسائل باعث می شود تا ما نتوانیم بهترین این دوربین ها انتخاب کنیم. ما انتخاب بهترین این عکس ها را به شما می سپاریم به هر حال دوربین سلفی این گوشی ها سلیقه ای است و همین موضوع باعث می شود تا نتوانیم بهترین آن را انتخاب کنی.

نظر شما در مورد این مقایسه چیست؟ آیا انتخابی از بین این عکس ها داشته اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها