بررسی سیستم عامل اپل iOS 12

0
1046
بررسی سیستم عامل اپل iOS 12

بررسی سیستم عامل اپل iOS 12کالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی سیستم عامل اپل iOS 12 بپردازیم و با یکدیگر تاریخچه این سیستم عامل را مرور کنیم.

سال گذشته زمانی که iOS 11 به بازار عرضه شد تغییرات ظاهری جالبی به دستگاه های iPhone و iPad اضافه شد که باعث جذابیت برای خیلی از کاربران بود. اما با ورود iOS 12 مرحله جدیدی از این سیستم عامل به بازار عرضه شد.

با این سیستم عامل جدید شکل ظاهری سیستم شما تغییر خواهد کرد و عملکرد آن نیز بهتر از قبل خواهد شد. همانند خیلی از هوش های مصنوعی ، زمانی که شما بیشتر از آن استفاده کنید ، طرز کار آن بهتر خواهد شد. از این نظر که شما به صورت روزمره از این سیستم استفاده می کنید ، به مرور زمان این هوش مصنوعی طرح کلی شما در استفاده از برنامه ها را تشخیص خواهد داد و به شما برنامه هایی را نیز پیشنهاد خواهد کرد.

رونمایی از سیستم عامل اپل iOS 12

اپل عملکرد خود را در سیستم عامل به روز شده، بهبود بخشیده است. برای مثال سرعت گوشی برای راه اندازی برنامه ها ۴٠ درصد سریع تر شده و سرعت راه اندازی دوربین در این سیستم عامل، ٧٠ درصد افزایش یافته است. برخی افراد این سوال را مطرح می کنند که آیا این اعداد واقعا درست هستند؟ با نصب سیستم عامل ios 12 اطمینان داشته باشید که آیفون و ipad شما سریع تر و پایدارتر کار می کند. در هفته های آتی، هر دو نسخه عمومی و نهایی این سیستم عامل در گوشی آیفون X به کار می رود.

بررسی سیستم عامل اپل iOS 12

قابلیت time screen به چه درد کاربران می خورد؟

این اقدام انجام شده توسط اپل در مقابله با این واقعیت است که ما زمان زیادی با تلفن خود سرو کار داریم. اخیرا نیز جنبشی به نام “زمان به خوبی گذرانده شده” که جهان فناوری را به چالش کشیده است به داشبورد سلامت دیجیتالی گوگل که این شرکت آن را در به روز رسانی ها به android 9 pie اضافه کرده است شباهت دارد. زمان صفحه نمایش علاوه بر اینکه اطلاعات دقیق صفحه را به شما می دهد، ابزارهای مدیریت زمان را نیز ارائه می دهد. شما خودتان نیز می توانید برای خودتان فهرستی از محدودیت های استفاده ی تلفن داشته باشید و زمان را برای استفاده از برنامه هایتان سهمیه بندی کنید و زمانی را به عنوان خاموشی صفحه برنامه ریزی کنید. در نتیجه با این روش apple که ابزارهای استفاده بهینه یصفحه را به شما می دهد می توانید عملکرد مناسبی داشته باشید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها