بررسی نرم افزار Brightly برای بهبود کیفیت عکس

0
426
Brightly - Fix Dark Photos by Code Organa

Brightly - Fix Dark Photos by Code Organaکالاسودا- Brightly – Fix Dark Photos by Code Organa یک نرم افزار برای بهبود کیفیت رنگ و ویرایش زاویه تابش نور است. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل IOS قرار می گیرد.
گاهی اوقات  در هنگام عکاسی  زاویه بد نورخورشید ،تاریکی یا روشنایی بیش از حد یا حتی یک سایه در هنگام عکاسی باعث می شود که تصویر کیفیت مطلوب را نداشته باشد. در هنگام عکاسی نرم افزار های زیادی وجود دارد که زاویه و شدت نور را تغییر دهد اما بهد از عکاسی این کار کمی سخت تر می شود . نرم افزار Brightly با رابط کاربری ساده می توان تا حدود مشکلات مربوط به روشنایی را بر طرف کند همچنین از این نرم افزار می توان برای تغییر یا شدت نور عکس های مورد علاقه خود استفاده کرد.
دانلود نرم افزار  Brightly – Fix Dark Photos by Code Organa برای آیفون
نصب نرم افزار Brightly به صورت رایگان است اما برای استفاده از تمام امکانات این نرم افزار هزینه هایی وجود دارد که دسترسی به نسخه کامل این نرم افزار 1.99 دلار است.
حال به بررسی نرم افزار می پردازیم.
بعد از نصب نرم افزار عکس مورد علاقه را انتخاب می کنیم (برای انتخاب ویدئو باید به نسخه کامل نرم افزار دسترسی پیدا کرد) .پس از انتخاب تصویر با استفاده ار نوار کشویی پایین صفحه اندازه نور را می توان تغییر داد همچنین در پایین صمت راست گزینه ایی وجود دارد که گزینه های
contrast،structure، saturation، warmth ،shadows ، highlights، vibrance، vignette ،sharpen ،denoise ، crop
وجود دارد که با کمک آنها می توان بر حسب شرایط عکس و سلیقه خود تغییراتی درتصویر ایجاد کنیم .
در انتها در بالا سمت راست گزینه  ذخیره سازی وجود دارد که برای ذخیره شدن تصویر بدون لوگو نرم افزار باید به نسخه کامل آن را خریداری کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها