بررسی نرم افزار Logo Maker- Logo Creator to Create Logo Design

0
351

بررسی نرم افزار Logo Maker- Logo Creator to Create Logo Designکالاسودا- نرم افزار Logo Maker- Logo Creator to Create Logo Design یک اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای سیستم عامل های اندروید و IOS و ویندوز فون محسوب می شود که به راحتی می توان لوگو یا آرم برای فروشگاه،صفحه شخصی شبکه های اجتماعی یا برای امور روزمره خود طراحی کرد.
طراحی لوگو همیشه هزینه های زیادی برای فروشگاه های اینترنتی ،سایت ها و برخی صفحه های شبکه های اجتماعی دارد.اما گاهی نیازی به هزینه کردن در رابطه با این زمینه وجود ندارد و با کمی ابتکار می توان با یک نرم افزار ساده که قابلیت های آماده و پیش فرض دارد یک لوگو زیبا طراحی کرد.در این زمینه نرم افزار های زیادی وجود دارد اما شاید بتوان کاملترین و پربازدیدترین نرم افزار را Logo Maker- Logo Creator to Create Logo Design  دانست. این نرم افزار با رابط کاربری ساده طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار حتی مورد توجه اشخاصی است که تنها به طراحی لوگو علاقه دارند و استفاده خاصی از لوگو ایجاد شده ندارند.
لینک دانلود Logo Maker- Logo Creator to Create Logo Designبرای آیفون

لینک دانلود Logo Maker- Logo Creator to Create Logo Designبرای اندروید

حال به بررسی این نرم افزار می پردازیم.بعد از نصب نرم افزار ابتدا باید زمینه مورد علاقه خود را انتخای کنیم. سپس وارد صفحه ویرایش می شویم.در این صفحه می توان رنگ و الگو های مورد علاقه خود را برای زمینه انتخاب کرده همچنین ما قابلیت هایی دیگری نیز داریم تا بتوان متن و فونت مورد نیاز خود را پیدا کرده و تصویر پشت لوگو را نیز می توان تغییر  داد. البته Logo Makerقابلیت هایی دیگری را نیز دارا است که از طریق پرداخت درون نرم افزار می توان آن ها را دریافت کرد . این قابلیت ها شامل فونت های بیشتر ،فیلتر ها ،حذف واترمارک و…است که هزینه آن 4 دلار است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها