برنامه جالب برای افرادی که به اطلاعات عمومی علاقه دارند

0
684

کالاسودا_اگر شما جز افرادی هستید که خیلی به ویکی‌پدیا علاقه دارید و همیشه این سایت رو در زمان مسافرت به شهرهای مقصد خود بررسی می کنید، اپلیکیشنی در این زمینه منتشر شده است که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

این برنامه توسط شرکت Malte Ubl، این شرکت جز شرکت های وابسته به کمپانی گوگل می باشد. این برنامه به صورت خودکار محل و لوکیشن شما رو پیدا می کند و با توجه به محل قرارگیری شما مقالات مربوط به شهر یا تاریخچه اون رو به شما معرفی می کند و در نهایت اون برای شما به صورت صوتی می خواند. این برنامه چون مقالات رو به صورت صوتی برای مخاطب قرائت می کند برای همین مشکلی هم برای راننده در زمان رانندگی ایجاد نمی کند.

افرادی که خیلی کنجکاو هستند می توانند از تمام چیزایی که در شهر مقصد وجود دارد مطلع شوند. این برنامه با برنامه Google Chrome ، Firefox و دیگر مرورگرها نیز همخوانی دارد. این برنامه از طریق وب سایت Glitch اداره می شود و به راحتی می تواند از این سایت به عنوان موتور جستجوگر خود استفاده کند.

سازنده این برنامه اظهار داشت: (( من این برنامه رو برای خودم درست کرده بودم به خاطر اینکه من خیلی با ماشین رفت و آمد می کردم و دوست داشتم که اطلاعات عمومی خودم رو در مورد این شهرها افزایش دهم. ))

اگرچه این برنامه چندان کامل نیست و باگ هایی دارد برای مثال افرادی که در شهر وین ویرجینیا زندگی می کنند متوجه شدند که این برنامه به جای این شهر اطلاعات شهر وین اتریش به مخاطب عرضه می کند یا به جای شهر کمبریج نیویورک، شهر کمبریج انگلستان برای مخاطب قرائت می شود. این موضوع هم به خاطر این است که این برنامه اولین مقالات دریافتی رو برای مخاطب قرائت می کند به همین خاطر این مشکلات امکان دارد برای کاربران رخ دهد.

همانطور که سازنده این برنامه و شرکت اون متذکر شد، این شرکت تمام این مشکلات رو به مرور زمان با آپدیت های مختلف برطرف خواهد کرد تا کاربران بتوانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند و از استفاده از اون لذت ببرند.

امیدواریم که شما هم از مطالعه این لذت برده باشید و حتما از این برنامه استفاده کنید.

شما همچنین می توانید نظرهای خود رو راجع به این خبر و برنامه در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها