برنامه فیسبوک حاکم مطلق استوری می شود

0
560
برنامه فیسبوک حاکم مطلق استوری می شود

برنامه فیسبوک حاکم مطلق استوری می شودکالاسودا_ خبرهای جالبی از سوی برنامه فیسبوک به گوش می رسد و تازه ترین این اخبار رونمایی از افزونه های جدید برای برنامه های این شرکت است.

سیستم جدید استوری ها در برنامه فیسبوک

امروز فیسبوک به روزرسانی شمارش کاربران فعال در استوری را برای برنامه فیسبوک و مسنجر منتشر کرده است و این موضوع اصلا خبر خوبی برای برنامه اسنپ چت نیست. این شرکت در مراسمی در شهر نیویورک اعلام کرد که به صورت ترکیبی حدود 300 میلیون کاربر در هر دو پلتفرم حضور دارند. خانم لیز کینسکی مدیر بخش تجربیات کاربران در فیسبوک اظهار داشتند که این ترکیب به این معنی نیست که تعداد کاربران دو برابر می شود و زمانی که یک کاربر یک موضوع مشابه را در هر یک پلتفرم ها منتشر می کند فقط یک بار شمارش می شود. وقتی که شما یک استوری در مسنجر بارگذاری کنید به صورت اتوماتیک این استوری در صفحه فیسبوک شما نیز منتشر می شود.

میزان بازدید استوری ها در برنامه فیسبوک

هنوز مشخص نیست که دسترسی کاربران به مسنجر و اپلیکیشن فیسبوک به چه صورت خواهد بود اما این کمپانی در ماه مه اعلام کرد که استوری های شبکه اجتماعی فیسبوک روزانه 150 میلیون بازدید دارد و در ماه سپتامبر این شرکت 70 میلیون روزانه بازدید استوری داشته است. روی هم می توان گفت که این برنامه حدود 220 میلیون بازدید روزانه تا ماه مه سال گذشته داشته است. ما حدس می زنیم که بیشتر این بازدید را روی مسنجر این برنامه بوده باشد.

میزان بازدید استوری ها در شبکه های اجتماعی مختلف

برنامه فیسبوک حاکم مطلق استوری می شود

تمام این موضوعات باعث می شود تا قدم های بزرگ فیسبوم برای حاکمیت این شرکت در بخش استوری ها آغاز شود. خبری هم که چند ماه پیش در مورد شرکت اسنپ چت به گوش رسید نشان داد که میزان بازدید استوری ها در این برنامه از عدد 191 میلیون به 188 میلیون کاهش پیدا کرده است ، البته باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت اسنپ چت دلیل این موضوع را تغییرات کلی این برنامه اعلام کرده است.

حالا به نظر می رسد که میزان بازدید استوری ها در فیسبوک افزایش و در برنامه اسنپ چت کاهش می یابد. اگر بخواهیم واقع بین باشیم میزان کاربران آنلاین فیسبوک در ماه حدود 2.4 میلیارد نفر است و این میزان بازدید کاملا معقول به نظر می رسد. در کنار تمام این موضوعات می توانیم به میزان بازدید استوری ها در اینستاگرام هم اشاره کنیم که این عدد حدود 400 میلیون نفر روزانه است.

قطعا این شرکت کارهای بزرگتری در ذهن دارد که طی ماه های آینده از آن رونمایی خواهد کرد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها