برنامه های گوگل برای سال 2019؛ دستگاه های جدید در راه است

0
414
برنامه های گوگل برای سال 2019؛ دستگاه های جدید در راه است

می دانیم که گوگل در سال جاری گوشی های هوشمند جدید پیکس خود را رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر بر اساس گزارش منتشر شده از Nikkei Asian Review جزئیات سخت افزاری که گوگل می خواهد در سال جاری عرضه کند منتشر شده و شایعه شده است که گوشی های خوش قیمت پیکسل را نیز می خواهد عرضه کند.

گوشی پیکسل ارزان قیمت

البته عرضه گوشی پیکسل ارزان قیمت فعلا در حال حاضر شایعه است و به تائید رسمی نرسیده است. اگر گوگل بخواهد این گوشی را عرضه کند آن را به پایان سال موکول خواهد کرد. مشخصات و جزئیات مربوط به این گوشی فعلا در رسانه ها منتشر نشده است، اگر قطعا ارائه پیکسل ارزان تر می تواند برای مشتریانی که اکنون نمی توانند این گوشی را با چنین برچسب های قیمتی بخرند، جذاب باشد و تعداد مشتریان این دستگاه در سال 2019 را جابجا کند.برنامه های گوگل ، گوشی پیکسل ارزان قیمت

حرکت گوگل در بازار ساعت های هوشمند

همچنین یکی دیگر از شایعات برنامه های گوگل در سال 2019،عرضه Watch Pixel یا ساعت هوشمند این برند است که در حال حاضر صحبت هایی از جانب آن از طرف گوگل به میان آورده شده است. با توجه به اینکه بازار ساعت های هوشمند در حال حاضر به رشد زیادی رسیده است و گوگل و آمازون تنها برندهایی هستند که دور از این بازار بوده اند، بعید است که گوگل حرکتی در این زمینه نکند و احتمالا ساعت هوشمند اختصاصی خود را شاید در کنار یک اسپیکر جدید نیز رونمایی کند.برنامه های گوگل ، حرکت گوگل در بازار ساعت های هوشمند

منتظر مراسم I/O  باشید

با توجه به اینکه گوشی های هوشمند، تبلت ها و کرومبوک های پیکسل نیز در راه است، انتظار می رود که پیکسل واچ نیز به زودی وارد عرضه رقابت با دیگر ساعت های هوشمند دنیا شود. همچنین هنوز مشخص نیست که اسپیکر گوگل هوم در سال جدید با به روز رسانی همراه باشد یا اینکه کلا یک محصول جدید به خط تولید اسپیکرهای گوگل اضافه شود. برای اینکه با جزئیات خبرهای محصولات گوگل در سال2019 بیشتر آشنا شویم نیاز است که طی ماه های آینده کنفرانس توسعه دهندگان گوگل یعنی I/O را دنبال کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه ها در اختیارمان قرار گیرد.

شما چه نظری در این مورد دارید؟ فکر می کنید گوگل چه دستگاه هایی را در سال 2019 رونمایی کند و کدام یک از این محصولات از نظر شما جذاب تر است؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها