برنامه Pinterest رکورد زد

0
945

کالاسودا_ درحالی که بسیاری از شبکه های اجتماعی دچار ریزش کاربر شده اند، برنامه Pinterest  توانسته است میزان کاربران خود را افزایش دهد.

رشد محسوس کاربران شبکه های اجتماعی

برنامه هایی مانند اسنپ چت روزانه سه میلیون کاربر خود را از دست می دهد، توییتر یک میلیون کاربر را در آمریکا از دست می دهد و میزان رشد کاربران فیس بوک هم روند کندی دارد اما برنامه Pinterest چنین چیزی را تجربه نکرده است.

روز دوشنبه 10 سپتامبر مدیر و موسس شرکت Pinterest آقای ایوان شارپ اعلام کرد که این شرکت در زمینه میزان کاربر رکورد زده و به عددی بالای 250 میلیون کاربر رسیده است. این میزان رشد نسبت به پاییز سال گذشته محاسبه شده است.

تعداد کاربران برنامه Pinterest

در میان کاربران این برنامه حدود 80 درصد خارج از آمریکا هستند و به نظر می رسد که نصف کاربران این برنامه، بین المللی هستند که در نوع خود بی نظیر است. این رشد نسبت به ریزش برنامه توییتر و فیس بوک کاملا قابل مشاهده است و می تواند نشان دهنده کیفیت این برنامه باشد. این اتفاق هم برای برنامه اسنپ چت نیز رخ داد و زمانی که این برنامه تغییری در طراحی خود ایجاد کرد، میزان کاربران آن کاهش یافت.

صحبت های مدیر برنامه Pinterest

سبک برنامه Pinterest کاملا متفاوت تر از دیگر شبکه های اجتماعی است. این برنامه برای به اشتراک گذاری ایده ها و نظرات طراحی شده است. اگر بخواهیم از زبان آقای شارپ این برنامه را معرفی کنیم: «این برنامه محلی است که شما بتوانید دوباره با خود ارتباط برقرار کنید.»

هم اکنون حدود 75 درصد از ایده های موجود در این برنامه ذخیره شده است.

برنامه Pinterest برای اینکه میزان رشد خود را افزایش دهد، هر روز افزونه جدیدی برای برنامه خود معرفی می کند.

 شرکت Pinterest برای تجلیل از این میزان کاربر خود به شهرهای کانزاس، میزوری و داس موینز سفر کرده است تا صحبتی با کاربران خود داشته باشد و نظرات تازه ای از آنها دریافت کند.

مدیر این شرکت اظهار داشت: «زمانی که هشت سال پیش تصمیم به ساخت برنامه Pinterest گرفتیم، فکر کردیم که با این برنامه می توانیم باعث خلاقیت بیشتر مردم در زندگی عادی شان شویم. اما واقعا فکر نمی کردیم که یک روز به بزرگ ترین پلتفرم اینترنتی موجود در جهان تبدیل شویم.»

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها