راهنمای انتخاب بهترین آنتی ویروس 2018

6
1357
راهنمای انتخاب بهترین آنتی ویروس 2018

آنتی ویروس ها کلید محافظت از کامپیوتر شما و همچنین فایل ها و داده هایی هستند که در آن ذخیره می کنید. امروزه انواع تهدیدات امنیتی مرتبط با ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای مخرب وجود دارد که ابتلا به هر کدام از آنها پیچیدگی و آسیب پذیری های خاص خود را دارد.

بهترین راه حل برای محافظت از این تهدیدات، نصب یک آنتی ویروس است. در گزارش امروز به معرفی بهترین آنتی ویروس های 2018 خواهیم پرداخت که برای حفاظت از ابتلا به ویروس برای تبلت ها، لپ تاپ یا … روی آنها نصب می شود. بهترین آنتی ویروس 2018، در حال حاضر و به انتخاب سردبیر techadvisor آنتی ویروس Bitdefender است. همچنین در صدر این لیست نام محصولات دیگری چون نورتون و ESET به چشم می خورد.

آنتی ویروس Bitdefender Total Security 2019بهترین آنتی ویروس Bitdefender Total Security 2019

بسته نرم افزاری بیت دیفندر در تاریخ 30 آگوست 2018 برای انواع سیستم عامل ها مانند ویندوز، MacOS، iOS و اندروید عرضه شده است. این نرم افزار می تواند بهترین حفاظت را از انواع تروجان ها در برابر تهدیدات الکترونیکی در سراسر سیستم عامل ها برای کاربر به ارمغان آورد. این نرم افزار در حال حاضر 500 میلیون کاربر داشته و این حاکی از اعتماد زیاد به این نرم افزار است.

آنتی ویروس Norton Security Deluxe 2018بهترین آنتی ویروس Norton Security Deluxe 2018

آنتی ویروس نورتون یک محصول جذاب برای کاربرانی که خواهان محتاطانه رفتار کردن در فضای مجازی هستند. این آنتی ویروس محصول شرکت Symantec است. نورتون پشتیبانی 100 درصدی از کامپیوتر را به شما وعده می دهد. نورتون حفاظت از مرورگر را با مدیریت پسوردها، Scam insight و ابزارهای عملکرد برای سرعت بخشیدن به رایانه همراه می سازد. قیمت این آنتی ویروس برای استفاده همزمان از 5 دستگاه 70 یورو است، هر چند تخفیف هایی نیز در سایت نورتون در این خصوص وجود دارد.

آنتی ویروس ESET Internet Security 11بهترین آنتی ویروس ESET Internet Security 11

این آنتی ویروس در تاریخ 5 ژانویه 2018 رونمایی شد و با دارا بودن یک رابط کاربری ساده است اما در پس آن یک ابزار امنیتی قابل توجه و دقیق وجود دارد. خوشبختانه از نظر قیمت نیز این آنتی ویروس مقرون به صرفه است و یکی از بهترین گزینه های ضد ویروس مورد علاقه کاربران کامیپوترهای رومیزی است. همچنین یک اسکنر رسانه های اجتماعی، ابزار ضدسرقت، ابزار حفاظت از شبکه های خانگی، حفاظت از بانکداری و امنیت پرداخت ها به این آنتی ویروس مجهز است.

آنتی ویروس Kaspersky Security Cloudبهترین آنتی ویروس Kaspersky Security Cloud

این آنتی ویروس نیز در 10 می 2018 رونمایی شد و تمام ابزارهای موردنیاز یک انتی ویروس کامل را در خود دارد. آنچه در مورد این آنتی ویروس برجسته است، فناوری امنیتی انطباق یافته است که می تواند به طور خودکار تنظیماتش را بر اساس فعالیت های فعلی شما تنظیم کند. همچنین به شما کمک می کند تا دستگاه های غیر مجاز و وبسایت های مضر را تشخیص دهید و رمزهای عبور قوی تری با مدیریت بهتری داشته باشید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
karim sadeghi
karim sadeghi
5 سال پیش

کدومش تو ایران کاربردی تره؟

هدی رضایی
5 سال پیش
Reply to  karim sadeghi

بر طبق اخرین آمار آنتی ویروس نود 32 با کسب 34 درصد از سهم بازار رتبه اول و کسپراسکای با کسب 22.7 درصد در رتبه دوم محبوب ترین آنتی ویروس بازار ایران قرار گرفته اند.

سینا
سینا
5 سال پیش

تعداد یوزر ایرانی ملاک نیست. بیشتر کاربرای ایرانی یا ویندوز دفندر دارن یا ایست ” نود32″ تقلبی
ملاک باید برند – مدل و اعتبار لایسنس و گارانتی باشه
از طرفی بیشتر کاربرای ایرانی دانش درستی در حوزه آنتی ویروس ها ندارن
disna.ir

احسان
احسان
5 سال پیش

کسپراسکای هم یکی از آنتی ویروسای خوبیه که میتونه از سیستم در برابر ویروس محافظت کنه

Anonymous
Anonymous
5 سال پیش
Reply to  احسان

کسپرسکی از خودش هم نمیتونه محافظت کنه چه برسه به مشتریش.
ویروس دوکو2 کسپرسکی رو هک کرد و 8 ماه سرورها و سیستم های خود کسپرسکی و مشتری های کسپرسکی رو آلوده کرده بود و جاسوسی میکرد.
فکر کن 8 ماه سرور های خود شرکت مدعی امنیت آلوده باشه و نتونه شناسایی کنه.

سینا
سینا
5 سال پیش

بهترین سال 2018 ؟
میشه : ترندمیکرو – سیمنتک – مکافی – وبروت
ولی بهترین تو ایران :
ترندمیکرو ماگزیمم سکیوریتی و وبروت اینترنت سکیوریتی کامپلیت ( هر 2 با گارانتی اصلی شرکت دورانتاش )