بهترین اندازه تلویزیون در نظر آمریکایی ها چه سایزی است؟

0
181
بهترین اندازه تلویزیون در نظر آمریکایی ها چه سایزی است؟

یک گروه تحقیقاتی در این مورد می گوید بهترین اندازه تلویزیون مورد علاقه آمریکایی ها در حال حاضر 65 اینچ است. این تلویزیون ها در کنار اندازه های مناسبی که دارند، قیمت مناسبی دارند. در حالی که تلویزیون های 55 اینچی همان قیمت را دارند و مسلما انتخاب کاربران تلویزیون بزرگ تر و رفتن به سمت مدل های 65 اینچی است.

دلایل این محبوبیت چه بوده است؟

بیشتر آمریکایی ها تلویزیون های 65 اینچی دارند و ظاهرا این اندازه تلویزیون، اکنون محبوب ترین و بهترین اندازه تلویزیون است. شرکت تحقیقاتی TrendForce معتقد است که یکی از عامل تغییر تمایل کاربران به این تلویزیون ها عنصر قیمت است. تلویزیون های 65 اینچی به دلیل ورود تلویزیون های غول پیکر 80 اینچی به بالا ارزان تر شده اند و قیمت صفحه نمایش های 55 اینچی نیز به همان قیمت باقی مانده است.

دلایل این محبوبیت چه بوده است؟

یک دلیل دیگر نیز به تولید انبوه این تلویزیون ها و تعرفه های کمتر است. با سرد شدن روابط تجاری میان آمریکا و چین و آغاز شدن جنگ تجاری بین رئیس جمهور امریکا ترامپ و رئیس جمهور چین ، تولیدکنندگان به دنبال روش هایی برای کاهش تعرفه هستند. تعرفه های اضافی تولیدکنندگان را با قیمت های گران تر مواجه می کند و آنها نیز مجبورند که هزینه های نهایی برای مشتریان را افزایش دهند. با این اوصاف طبیعی است که آنها به سمت تلویزیون های ارزان تر نسبت به تلویزیون های غول پیکر آینده هستند و فعلا ترند این روزهای بازار هستند.

برای درک بهتر کافی است نگاهی به قیمت تلویزیون های اندازه های دیگر مانند 32 اینچ بیاندازید تا ببینید و تعداد بیش از حد تقاضای آن بیاندازید تا دریابید که چرا تقاضا به سمت تلویزیون های 65 اینچی در جریان است. شما در خانه تان تلویزیون چند اینچی دارید و به نظر در ایران بیشتر چه تلویزیون هایی محبوب هستند؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها