بهترین بازی های اندرویدی در گوگل پلی رایگان شدند!!

0
1861
بهترین بازی های اندرویدی در گوگل پلی

به تازگی خبری جالب در مورد گوگل پلی منتشر شده که نشان می دهد این بازار اندرویدی ، بهترین بازی های موجود خود را به صورت رایگان در زمان محدود در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

بهترین بازی های اندرویدی در گوگل پلی

ایا به دنبال بازی های جذاب و خوب برای گوشی اندروید خود هستید؟اگر به دنبال چنین بازی هایی هستید باید به شما بگویی که یک سری از بهترین بازی های اندرویدی در گوگل پلی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این کلکسیون دارای سبک های مختلفی است پس باید به این موضوع هم اشاره کنیم حتما بازی را انتخاب کنید که سبک مورد علاقه شما باشد. این بازی ها همگی دارای زمان مشخصی است که باید در این زمان دانلود شود وگرنه لینک موردنظر از بین خواهد رفت. در ادامه این بازی ها را به شما معرفی خواهیم کرد :

1- Survival Island : EVO PRO

بازی های به سبک بقا یکی از محبوب ترین بازی هایی است که در گوگل پلی وجود دارد و اصلا جای سورپرایز نیست که چنین بازی برای مدت زمان کوتاه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد. اگر شما تا به حال بازی Minecraft را بازی کرده باشید ، قطعا این بازی نیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. در این بازی شما باید برای بقا تمام اصول اولیه را یاد بگیرید و با انجام آنها به بقا ادامه دهید. در بازی با موجودات عجیب و غریب نیز مواجه خواهید شد.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dbSoftware.siepro&referrer=utm_source%3DBlog%26utm_medium%3DApp%26utm_campaign%3Dnow_free

بهترین بازی های اندرویدی در گوگل پلی

2- Zombie Avengers

یکی از بازی های جذاب در سبک بازی اکشن همین بازی است که می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند. این بازی دارای شخصیت های متفاوت و جذاب است که هر یک سبک خود را دارا هستند و دشمنان را به روش خود نابود می کنند. شما با هر مرحله که بالاتر می روید قوی تر از قبل خواهید شد و قابلیت های جدیدی نیز خواهید داشت.

https://play.google.com/store/apps/details?id=me.dreamsky.leagueofstickmanzombie&referrer=utm_source%3DBlog%26utm_medium%3DApp%26utm_campaign%3Dnow_free

بهترین بازی های اندرویدی در گوگل پلی

3- Truth Or Dare

آیا شما هم به دنبال برنامه ای برای بازی شجاعت یا حقیقت هستید؟ باید به شما بگوییم که این بازی در زمان محدودی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این بازی برای هر سنی چالش های مخصوص خود را دارد که می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند.

https://play.google.com/store/apps/details?id=scwinnovation.truthordare.paidpublish.release&referrer=utm_source%3DBlog%26utm_medium%3DApp%26utm_campaign%3Dnow_free

بهترین بازی های اندرویدی در گوگل پلی

4- Night Survivor PRO

یکی از بازی هایی که در سبک بقا و ماجراجویی معرفی شده است این بازی است که دارای دانلود بسیار بالایی هم از سوی کاربران بوده است. داستان این بازی زمانی است که جهان به پایان خود نزدیک شده و شما آخرین بازمانده روی زمین هستید که باید به بقا میان زامبی ها ادامه دهید. این بازی دارای 28 مرحله بوده و گرافیک فوق العاده ای نیز دارد. باید این موضوع را هم اشاره کنیم که داستان این بازی اکثرا در فضای شب رخ می دهد و شما باید هر لحظه منتظر حمله زامبی ها باشید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.boxgame.nightsurvivor.pro&referrer=utm_source%3DBlog%26utm_medium%3DApp%26utm_campaign%3Dnow_free

بهترین بازی های اندرویدی در گوگل پلی

امیدواریم که این بازی ها توانسته باشند نظر شما را به خود جلب کنند. شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این بازی ها با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها