سلامت خود را با بهترین برنامه‌های تناسب اندام تضمین کنید

0
278

اهداف سلامتی تعیین کردن ساده است، اما اجرای پیوسته آنها مهم است. بهترین برنامه های تناسب اندام می تواند در این زمینه کاملا به شما کمک کند که تا رسیدن به اهداف سلامت پافشاری کنید.

بهترین برنامه های تناسب اندام

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، ممکن است سبک زندگی ای داشته باشید که نتوانید منظم ورزش کنید یا به باشگاه بروید، اما می توانید اپلیکیشن هایی را روی گوشی خود نصب کنید تا شما را ترغیب به ورزش کردن کنند. در ادامه تعدادی از این اپلیکیشن ها را با هم می بینیم.

Nike Run Club

با این برنامه هم می توانید با دوستان خود رقابت کنید و هم مربی خود باشید. این برنامه می تواند مسابقات دو برای شما ترتیب دهد و هنگامی که اعتماد به نفس لازم را کسب کردید می توانید تمرینات پیشرفته تری مانند مسیرهای اجرا و استقامت را انجام دهید.

Strava

اگر می خواهید کاری بیش از دویدن انجام دهید، این برنامه را در نظر بگیرید که به مثابه یک شبکه اجتماعی برای ورزشکاران تناسب اندام و با امکان سینک شدن با ساعت های هوشمند امکان انواع بی شماری از فعالیت ها مانند دو، شنا، دوچرخه سواری، پیاده روی، اسکیت بازی، اسنوبورد و حتی کراس فیت را به شما می دهد.

MyFitnessPal

این برنامه می تواند یک برنامه مفید برای مواد غذایی و میزان کالری که جذب می کنید باشد و تمام داده های شما را در این خصوص در خود نگهدارد. شما می توانید بارکد موارد غذایی را اسکن کرده و فرایند ساده تری برای آگاهی از میزان کالری مواد غذایی داشته باشید.

Lifesum

برنامه ردیاب مواد غذایی Lifesum به شما امکان می دهد وزن مورد نظر خود را تعیین کنید و به شکلی بسیار فشرده ، آنچه را که برای رسیدن به آن هدف باید مصرف کنید را تجزیه تحلیل می کند. به عنوان مثال ، ممکن است به شما گفته شود که 244 گرم کربوهیدرات ، 98 گرم پروتئین و 65 گرم چربی بخورید تا بتوانید به وزن ایده آل برسید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها