عنوان بهترین ساعت هوشمند 2019 را کدام برندها از آن خود کردند؟ – بخش اول

0
2230
عنوان بهترین ساعت هوشمند 2019 را کدام برندها از آن خود کردند؟ - بخش اول

ساعت های هوشمند یکی از ترندهای روز دنیای تکنولوژی هستند که انتخاب های زیادی را پیش روی شما قرار می دهند. با اندکی تحقیق می توانید ساعت هوشمندی مناسب و کاربرپسند، قابل اعتماد و شیک از میان بهترین ساعت هوشمند 2019 خریداری کنید.

می توان ساعت های هوشمند را یکی از اکسسوری های گوشی های هوشمند تلقی کرد که با کمک آنها می توانید نوتیفیکیشن های گوشی را دریافت کرده و موسیقی و استریم هایش را روی آن پیگیری کنید. با کمک پیشرفت مدل های امروزی می توانید با صدای خود در اینترنت جست و جو کنید، فعالیت های خود با GPS انجام دهید و همچنین بدون نیاز به کیف پول فیزیکی، از فروشگاه خرید کنید.

اگر آیفون دارید، می توانید ساعت های اپل را نیز در لیست خرید خود بگذارید. اما اگر دارای گوشی اندرویدی هستید نگران نباشید، در زیر لیستی از بهترین ساعت هوشمند 2019 برای کاربران اندروید و ios ارائه شده است که با هم به مشخصات آن نگاهی می اندازیم.

Apple Watch Series 4

ساعت هوشمند اپل در حال حاضر در لیست بهترین ساعت هوشمند 2019 قرار دارد. بنابراین جای تعجب نیست اگر بخواهید از یکی از مدل های به روز دنیا استفاده کنید و این ساعت را انتخاب کنید. این بهترین ساعتی است که واقعا امتیاز 5 از 5 ستاره را بدست آورده است. هنگامی که این ساعت عرضه شد، از آن به عنوان جایگزینی بالقوه برای گوشی هوشمند نام بردند و صفحه مربع شکل آن نیز فریبنده بود.

شیشه منحنی آن کامل با اسکرین روشن و زیبا پوشانده شده و عقربه دیجیتال نیز می تواند به راحتی بین مسیج ها، نوتیفیکیشن ها و اپلیکیشن ها بچرخد. سیستم عامل این ساعت WatchOS 5 است که عملکردهای تناسب اندام زیادی را در خود جای داده است. یک سیستم جامع شامل گام شمار، کالری شمار، نظارت بر ضربان قلب و … نیز در آن وجود دارد.بهترین ساعت هوشمند 2019 Apple Watch Series 4

طراحی به روز شده

این نخستین بار است که اپل طراحی ساعت های هوشمند خود را به روز کرده است و صفحه بزرگ تر40 و 44 میلی متری را به ارمغان آورده است. اسپیکری که در این ساعت به کار رفته  قدرتمند تر از نوع قبلی است. همچنین ویژگی ECG در ردیاب ضربان قلب یکی از ویژگی های جذاب این ساعت 450 دلاری است. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد ویژگی های تناسب اندام نیز در این ساعت وجود دارد.

ویژگی الکتروکاردیوگرام نیز به عنوان یک به روز رسانی در آینده برای این ساعت ارائه خواهد شد تا نظارت بر ضربان نامنظم قلب را بر عهده بگیرد. این مورد در ورزش هایی مانند شنا کردن و برنامه های تمرینی مانند یوگا و پیاده روی کارساز است. همه این ترکیبات از ساعت اپل واچ سری 4، یک ساعت با سازماندهی جامع و آسان برای استفاده و یک ردیاب تناسب اندام با هشدارهای انگیزشی ساخته است.

بهبود اسپیکرها

پردازنده دو هسته ای جدید S4 عملکرد روانی را برای این ساعت متصور شده و اسپیکرها نیز بهبود یافته اند و به راحتی می توانید مکالمه های مطلوبی حتی در محیط های پرسرو صدا داشته باشید. همچنین از طریق حامل های اینترنت می توانید نت گردی با سرعت 4G را تجربه کنید. سوالی که اکنون وجود دارد این است که آیا با داشتن ساعت اپل واچ سری 4 دیگر نیازی به آیفون خواهید داشت یا خیر! در بخش دوم این گزارش با معرفی دیگر ساعت های هوشمند برتر سال 2019 با ما همراه باشید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها