بهترین لپ‌تاپ های خانگی 2019 برای مصارف روزمره

0
571
بهترین لپ‌تاپ های خانگی 2019 برای مصارف روزمره

اگر برنامه خرید بهترین لپ تاپ خانگی 2019 برای خود را دارید، مقاله زیر می تواند انتخاب های کم هزینه ای را پیش روی شما بگذارد. لپ تاپ های زیادی برای اهداف مختلف ساخته می شوند که برای مثال لپ تاپ های با گرافیک بالا می تواند برای بازی کردن گیم مناسب باشد، یا لپ تاپ هایی که نمایشگرهای قوی دارند برای تماشای فیلم توصیه می شود. برخی دیگر نیز با ویژگی های خاص و پردازنده بالا ساخته شده اند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

بهترین لپ تاپ های خانگی 2019

ما معمولاً برای گشت و گذار در اینترنت، بازی کردن با گیم های جدید، تماشای فیلم و گاهی برای نوشتن و خواندن از لپ تاپ در خانه استفاده می کنیم. بنابراین لپ تاپ باید تمام این نیازها را برآورده کند. در اینجا لیست بهترین لپ تاپ های خانگی را برای استفاده در منزل ارائه می دهیم تا به شما در یافتن یکی از آنها کمک کنیم.

در مورد بودجه خود تصمیم گیری کنید و سپس یک سازنده لپ تاپ خوب مانند Acer ، Dell ، Lenovo ، HP ، Asus و غیره را انتخاب کنید. اندازه صفحه نمایش ، ذخیره سازی ، عمر باتری ، گرافیک ، پردازنده یا چیپست و عملکرد آن ، اتصال ، صفحه کلید ، فرم یا طراحی ، وضوح صفحه نمایش و مشخصات دیگر را در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید کدام یک مناسب ترین شماست.

بهترین لپ تاپ های خانگی 2019

Acer Chromebook Flip C302CA

این لپ تاپ 12.5 اینچی با استفاده از پردازنده اینتل  M3-6Y30 با سرعت کلاک 0.9 گیگاهرتز دارای حافظه کش 4 مگابایت است. رم اصلی دستگاه نیز رم 4 گیگابایتی LPDDR3 دارد. حافظه ذخیره هارد 64 گیگابایت است. دو درگاه USB 2 و یک درگاه USB 3 را در لپ تاپ وجود دارد. عمر باتری 10 ساعت و وزن آن 4.1 پوند است. گوگل هر 6 هفته به روز رسانی های سیستم عامل کروم را ارائه می کند.

این لپ تاپ برای کسانی که می خواهند یک تجربه کاربری خوب برای انجام وظایف اصلی با قیمت مناسب داشته باشند انتخاب خوبی است. همچنین برای کسانی که برای بهره وری بیشتر و همچنین کارهایی مانند تماشای فیلم یا بازی می خواهند یک لپ تاپ کاربردی ، محکم ، همه کاره و خوب از بهترین لپ تاپ های خانگی 2019 داشته باشند نیز به کار می آید.

Acer Chromebook Flip C302CA

لپ تاپ 14 اینچی Lenovo ThinkPad X1 Carbon

این لپ تاپ طراحی شیک و بی نظیری دارد و دارای صفحه کلیدی روان و صفحه نمایش HDR عالی است. رم این لپ تاپ 16 گیگابایت و اندازه هارد 512 گیگابایت است. پردازنده قوی این دستگاه از نوع Core i7 اینتل بوده و یک کارت گرافیک یکپارچه Intel HD Graphics 620 نیز روی آن سوار شده است. همچنین آن دارای سنسور اثر انگشت است و علاوه بر آن یک دوربین مادون قرمز اضافی نیز برای ویژگی windows Hello Facial دارا است. عمر باتری حدود 15.5 ساعت است. این لپ تاپ برای افرادی که می خواهند عمر باتری مناسب و نمایشگر HDR داشته باشند مناسب است. این لپ تاپی سبک و بادوام برای اهداف بهره وری در لپ تاپ است.

لپ تاپ 14 اینچی Lenovo ThinkPad X1 Carbon

لپ تاپ 15.6 اینچی HP Spectre x360

این لپ تاپ ها یکی از بهترین لپ تاپ های پریمیوم است که از سری اینتل کابی لیک جی core i7 بهره می برد و 16 گیگابایت رم دارد که در کنار حافظه 512 گیگابایتی و اسکرین 4K می تواند همه آنچه خوب است را یک جا به شما دهد.

در رابطه با پورت های اتصال، دارای 2 پورت Thunderbolt 3 به همراه درگاه HDMI است. همچنین درگاه USB 3.0 به همراه جک هدفون و شکاف کارت حافظه SD نیز وجود دارد. نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن صفحه نمایش 3840 x 2160 پیکسل ارائه شده است و تصاویر واضح را به همراه دارد و از فناوریK 4 IPS با نور پس زمینه WLED استفاده می کند. این لپ تاپ با قلم HP با دقت و حساسیت زیاد ارائه شده است. همچنین دارای یک وب کم 2.0 MP و عمر باتری آن حدود 5/5 ساعت است. ابعاد HP Spectre x360 برابر  10 در 14 در 0.7 اینچ و وزن آن 4.41 پوند است.

لپ تاپ 15.6 اینچی HP Spectre x360

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها