جمع بندی نمایشگاه CES 2019 : معرفی بهترین محصولات

0
491
CES 2019

نمایشگاه CES 2019 نیز به اتمام رسید و ما در این گزارش به بررسی و معرفی بهترین محصولات و جدیدترین دستگاه هایی که در این نمایشگاه رونمایی شد خواهیم پرداخت.

تلویزیون قابل رول شدن LG

تلویزیون قابل رول شدن ال جی یک از برترین و جالب ترین محصولات این دوره بود. اما این اولین بار است که یک محصول نهایی که برای عرضه در پایان سال آماده شده بود، در ابتدای سال به نمایشگاه آمد و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت. این تلویزیون می تواند رول شده و در محفظه اش جمع شده و یا با تغییر کاربری شبیه به وسایل خانه مانند تابلو شود. قیمت گذاری این محصول فعلا ناشناخته است و احتمالا بستگی به جو و شرایط بازار دارد.

معرفی بهترین محصولات نمایشگاه

Matrix Powerwatch 2

دنیای اشیای هوشمند روز به روز در حال رشد است اما تکنولوژی شارژ خیلی بهبود نیافته است. تکنولوژی خودشارژ یا راهکارهای موثر برای استفاده از انرژی ترموالکتریک و انرژی خورشیدی می توانند موجب افزایش فروش ساعتهای هوشمند، سنسورهای اینترنت اشیا و …. شود. ساعت هوشمند پاورواچ ماتریکس 2 یکی از همین ساعت ها که برای شارژ آن نیاز به انرژی برق و زمان های طولانی ندارید. بلکه می توانید ان را با انرژی خورشیدی و گرمایشی شارژ کنید. البته این یک نسخه دمو از محصول است و می تواند بعدا کامل تر شود.

معرفی بهترین محصولات نمایشگاه

لپ تاپ ایسر سوییفت 7: باریک ترین لپ تاپ دنیا

رقابت برای باریک ترین ها در همه حوزه ها ادامه دارد و ایسر در زمینه لپ تاپ در این راه پیشگام است. این شرکت توانست در سال جاری، ضخامت صفحه نمایش خود را به کمتر ار 3 میلی متر کاهش دهد و نسبت اسکرین به بدنه را به 92 درصد برساند. لپ تاپ جدید این شرکت یعنی سوییفت 7 با این کاهش ضخامت به وزنی کمتر از یک کیلوگرم (0.9کیلوگرم) و ضخامت به 9 میلی متر رسیده است. پردازنده مورد استفاه در این لپ تاپ از نوع پردازنده نسل هشتم اینتل است که در مک بوک ایر نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. باریک ترین لپ تاپ دنیا با قیمت 1700 دلار در ماه می در آمریکا عرضه می شود.

بهترین محصولات نمایشگاه

هدست ردیاب چشم HTC Vive Pro Eye

واقعیت مجازی یکی از تکنولوژی هایی است که در حال تکامل است. ردیاب چشم یکی دیگر از عناصر کلیدی است که اخیرا به این تکنولوژی اضافه شده است. ردیاب چشم می تواند به سنجش تحلیل هایی مانند خیره شدن چشم، بهبود کنترل دست‌ها در حالت آزاد و بهبود گرافیک در بازی ها کمک کند. هدست ردیاب چشم Vive pro اچ تی سی در سال جاری وارد بازار خواهد شد و می تواند بزرگ ترین موج بعدی در زمینه محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده باشد.

بهترین محصولات نمایشگاه

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها