با بهترین نرم افزار های ورزشی گوشی های هوشمند آشنا شوید

0
517
با بهترین نرم افزار های ورزشی گوشی های هوشمند آشنا شوید

اگر به عنوان یک طرفدار ورزش علاقه دارید به صورت لحظه ای از تمام اتفاقات دنیای ورزش مطلع شوید و هیچ کدام از اخبار پیرامون تیم مورد علاقه خود را از دست ندهید، نرم افزار های بسیاری وجود دارد که شما را در این مسیر همراهی می کند، در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزار های ورزشی گوشی های هوشمند بپردازیم.

نرم افزار ESPN

ESPN یکی از برترین نرم افزار های ورزشی است که برای گوشی های هوشمند اندروید و گوشی های آیفون توسعه پیدا کرده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی به تمام اخبار دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار قابلیت بسیار جالبی دارد و شما می توانید در صورت نیاز اخبار مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این نرم افزار قابلیت جالبی را برای کاربران در نظر گرفته و از طریق بخش رادیو این نرم افزار می توانید مسابقات ورزشی را دنبال کنید این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

لینک دانلود نرم افزار ESPN از استور رسمی اپل برای گوشی های هوشمند آیفونبهترین نرم افزار های ESPN

نرم افزار Yahoo Sports

نرم افزار Yahoo Sports در کنار بهترین نرم افزار های ورزشی گوشی های هوشمند قرار می گیرد. این نرم افزار نیز برای گوشی های هوشمند اندروید و آیفون در اختیار کاربران قرار می گیرد. با اسفاده از نرم افزار ورزشی یاهو می توانید اطلاعات لحظه ای از دنیای ورزش به دست آورید. با استفاده از این نرم افزار امتیازات تیم ها، نتایج  و اخبار بازی های در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این نرم افزار قابلیت بسیار جذابی دارد و می توانید لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان را در کنار لیگ انگلیس به صورت آنلاین مشاهده کنید. این نرم افزار نیز به صورت رایگان در استور های رسمی قرار دارد.

لینک دانلود نرم افزار Yahoo Sports از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدی

لینک دانلود نرم افزار Yahoo Sports از استور رسمی اپل برای گوشی های هوشمند آیفونبهترین نرم افزارهای Yahoo Sports

اپلیکیشن Eurosport

اپلیکیشن Eurosport بدون شک یکی از بهترین نرم افزار های ورزشی گوشی های هوشمند به شمار می رود، این نرم افزار تقویم ورزشی بسیار حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد و در کنار این قابلیت 150 خبر به طور روزانه در کنار تقسیر های ورزشی در اختیار شما قرار می گیرد. این نرم افزار تمام رویداد های ورزشی به خصوص فوتبال را پوشش می دهد و در کنر این موضوع می توانید از مسابقات فرمول یک لذت ببرید.

لینک دانلود نرم افزار Eurosport از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدی

لینک دانلود نرم افزار Eurosport از استور رسمی اپل برای گوشی های هوشمند آیفونبهترین نرم افزار های اپلیکیشن Eurosport

در کنار نرم افزار های یاد شده اپلیکیشن های بسیاری وجود دارد که از آن ها به عنوان بهترین نرم افزار های ورزشی گوشی های هوشمند یاد می شود. نظر شما در مورد نرم افزار های ورزشی چیست؟ برای پیگیری از ورزش مورد علاقه خود از کدام اپلیکیشن استفاده می کنید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها