معرفی بهترین نرم افزار های ورزشی برای گوشی های هوشمند اندرویدی(بخش دوم)

0
377
بهترین نرم افزار های ورزشی

ساعاتی پیش به بررسی قسمت اول برترین نرم افزار های ورزشی پرداختیم در این بخش قسمت داریم نرم افزار های دیگری را معرفی کنیم که می توانند در هنگام ورزش کردن اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهند.

نرم افزار Map My Run

این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و بتوانید هنگام دویدن خود اطلاعات بسیار خوبی را کسب کنید. این نرم افزار از طریق GPS می تواند به مسیریابی شما کمک بسیاری کند.در کنار این موضوع نرم افزار Map My Run ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد. این نرم افزار اطلاعات بسیار خوبی در مورد تغذیه در اختیار قرار می دهد که می توان از داده های بسیار زیاد آن استفاده کرد. همانطور که بیان شد این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد اما برای دتسرسی به نسخه پرو آن نیز به پرداخت درون نرم افزاری است و پس از دسترسی به نسخه پرو می توانید به ویژگی هایی نظیر برنامه های آموزشی و تحلیل نرخ ضربان قلب بپردازید.

لینک دانلود نرم افزار ورزشی Map My Run برای گوشی های هوشمند اندرویدی از استور رسمی گوگل

 بهترین نرم افزار های ورزشی Map My Run

نرم افزار Runtastic ​

نرم افزار Runtastic ​ یکی از مشهور ترین نرم افزار های ورزشی به شمار می رود که در استور رسمی گوگل امتیاز 4.5 را کسب کرده است. این نرم افزار قدرتمند از سیستم عامل اندروید ویر ساعت های هوشمند به طور کامل پشتیبانی می کند و به سادگی می توان به همگام سازی آن ها پرداخت. ویژگی دیگری که در این نرم افزار به چشم می خورد محیط دوستانه آن است. با وجود اینکه اطلاعاتی که در این نرم افزار وجود دارد و در اختیار کاربران قرار می گیرد بسیار دقیق و علمی است اما به صورت کاملا ساده این اطلاعات را به نمایش می گذارد.

لینک دانلود نرم افزار ورزشی Runtastic ​ از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدی

 بهترین نرم افزار های ورزشی Map My Run

نرم افزار miCoach

در کنار اپلیکیشن های یاد شده نرم افزار miCoach قرار دارد. این نرم افزار به خوبی می تواند شما را برای یک مسابقه دوندگی آماده کند. اگر شما قصد دارید بدنتان را برای یک مسابقه طولانی آماده کنید این نرم افزار بسیار کاربردی خواهد بود. پس از نصب این اپلیکیشن گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که متناسب با نیاز خود می توانید برنامه ورزشی پیشنهادی را دریافت کنید.

نکته جالب این نرم افزار تکنولوژی جذابی است که صدای یک مربی را در اختیار شما قرار می دهد و در طول دویدن خود می توانید از نکات آن استفاده کنید و در آخر تمرین نیز به بازخورد هایی که در اختیار شما قرار می دهد توجه کنید. این موضوع باعث بهبود کیفیت ورزش کردن شما خواهد شد.

لینک دانلود نرم افزار ورزشی miCoach  برای گوشی های هوشمند اندرویدی

 بهترین نرم افزار های ورزشی miCoach

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها