معرفی بهترین نرم افزار های پخش ویدئو برای گوشی های اندروید در سال 2019

0
352
معرفی بهترین نرم افزار های پخش ویدئو برای گوشی های اندروید در سال 2019

تمام گوشی های هوشمند نرم افزاری را به صورت پیش فرض برای پخش ویدئو ها دارند، با این وجود بسیاری از کاربران علاقه مند هستند که نرم افزار های مورد نیاز خود را در استور رسمی گوگل جستجو کنند تا به قابلیت های بیشتری دسترسی پیدا کنند، در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزار های پخش ویدئو برای گوشی های اندروید در سال 2019 بپردازیم.

این موضوع را در نظر داشته باشید که در استور رسمی گوگل نرم افزار های بسیاری به عنوان پلیر موسیقی وجود دارد و انتخاب برترین ها بسیار سخت است، با این وجود شما را به بررسی این موضوع دعوت می کنیم.

نرم افزار VLC برای گوشی های اندروید

درکنار  بهترین نرم افزار های پخش ویدئو برای گوشی های اندروید در سال 2019 این نرم افزار قابلیت های خیره کننده ای دارد. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و علت این موضوع نیز به تعداد طرفداران این اپلیکیشن که نسخه دسکتاپ آن نیز موجود است می افزاید. به طور کلی این نرم افزار توسط کاربران توسعه پیدا می کند و همچنین امنیت بسیار بالایی نیز دارد.

یکی از جذاب ترین ویژگی های این نرم افزار را می تواند ژست های حرکتی آن دانست. این نرم افزار امکان کاهش و افزایش صدا را در کنار تغییرات زمان نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد و از تمام فرمت های تصویری پشتیبانی می کند.بهترین نرم افزار های پخش ویدئو برای گوشی های اندروید نرم افزار VLC برای گوشی های اندروید

لینک دانلود نرم افزار VLC از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدی

نرم افزار MX Player

یکی از بهترین نرم افزار هایی پلیر ویدئو که پیشنهاد می کنیم همواره آن را در گوشی هوشمند خود داشته باشید، این عنوان قدرتمند است. نرم افزار MX Player از دید بسیاری از کاربران رتبه اول در میان بهترین نرم افزار های پخش ویدئو برای گوشی های اندروید در سال 2019 را دارد.

این نرم افزار ظاهری بسیار حرفه ای تر از VLC دارد و برای افرادی که علاقه مند به فیلم های زیر نویس هستند بسیار جالب توجه است و به سادگی می توان از زیرنویس ها استفاده کرد.

این نرم افزار دارای نسخه پایه و رایگان است که همراه با تبلیغات است، البته این موضوع را در نظر بگیرید که نسخه کامل این اپلیکیشن نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

لینک دانلود

نرم افزار MX Player از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدی

در کنار این دو اپلیکیشن یاد شده نرم افزار های دیگری نیز وجود دارند که در کنار بهترین نرم افزار های پخش ویدئو برای گوشی های اندروید در سال 2019 قرار می گیرد و در میان آن ها می توان به AllCast، Archos Video Player و MoboPlayer اشاره کرد.بهترین نرم افزار های پخش ویدئو برای گوشی های اندروید نرم افزار MX Player

نظر شما در مورد بهترین نرم افزار های پخش ویدئو برای گوشی های اندروید در سال 2019 چیست؟ کدام نرم افزارپخش ویدئو را روی گوشی هوشمند خود استفاده می کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها