معرفی بهترین نرم افزار های Zip برای گوشی های آیفون

0
346
معرفی بهترین نرم افزار های Zip برای گوشی های آیفون

نرم افزار های Zip برای گوشی های آیفون همانند این نرم افزار ها برای گوشی های اندروید با وجود اینکه ممکن است همواره به آن ها نیاز نداشته باشید اما در روز هایی که بیشتر فایل های ارسالی به صورت فایل های زیپ ارسال می شوند ضروری به نظر می رسد. در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین نرم افزار های Zip برای گوشی های آیفون بپردازیم.

در کنار این موضوع که ممکن است فایل زیپ برای شما ارسال شود در نظر داشته باشید که بهتر است فایل هایی که پراکندگی زیادی دارند را به صورت فایل های زیپ نگه داری کنید و بتوانید به صورت یکپارچه آن ها را برای دوستان خود ارسال کنید. در این بخش قصد داریم به بررسی نرم افزار هایی بپردازیم که می توانید به صورت رایگان آن ها را دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

iZip امن ترین و سریعترین ابزار در میان نرم افزار های Zip

این نرم افزار را می توان امن ترین ابزار برای کاربران تجاری و حرفه ای دانست. استفاده از این ابزار بسیار ساده و آسان است. این نرم افزار به شما امکانتای مناسبی می دهد و می توانید تمام فایل های زیپ را در محیط هایی که هستید اجرا کنید و همچنین می توانید آن ها را به اشتراک بگذارید.

این نرم افزار حجمی در حدود 48 مگابایت دارد و برای گوشی های آیفون با سیستم عامل iOS 11 و بالاتر در اختیار کاربران قرار گرفته است. iZip توانسته امتیاز 4.6 را از کاربران در استور رسمی گوگل به دست آورد.

iZip امن ترین و سریعترین ابزار در میان نرم افزار های Zip

معرفی نرم افزار WinZip برای آیفون

استفاده از WinZip بسیار ساده است و شما می توانید فایل هایی که به صورت Zip یا RAR به عنوان پیوست ایمیل دریافت کرده اید را مشاهده کنید بسیار مناسب خواهد بود. این نرم افزار از AirDrop نیز پشتیبانی می کند و می توانید محتواهای مورد نیاز خود را از این طریق پس از فشرده سازی فایل انتقال دهید.

معرفی نرم افزار WinZip برای آیفون

unzip، کاربردی ترین نرم افزار فشرده سازی فایل

این نرم افزار بیش از 500 هزار بار توسط کاربران دریافت شده است و از نرم افزار ها و همچنین فرمت های مختلفی پشتیبانی می کند. از این رو نرم افزار یاد شده می تواند تمام نیاز های شما را در مورد فشرده سازی فایل های موجود در گوشی هوشمند شما را برطرف کند. همچنین این نرم افزار امکان انتقال اطلاعات از طریق وای فای را دارد و به شما اجازه می دهد فایل ها را از طریق رایانه شخصی یا مک خود ارسال یادریافت کنید.

unzip، کاربردی ترین نرم افزار فشرده سازی فایل

در این بخش به معرفی سه نرم افزار قدرتمند در این زمینه پرداختیم. در کنار ابزار های یاد شده نرم افزار های متنوعی نیز وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید، در این میان می توان به Zip & RAR File Extractor و همچنین Zip Viewer اشاره کرد که طرفداران بسیار زیادی دارند و می توانند به عنوان گزینه های بسیار خوب در این زمینه شما را همراهی کنند. این دو نرم افزار نیز به صورت رایگان هستند و برای استفاده از ویژگی های مورد نیاز دلیل برای پرداخت درون نرم افزاری وجود ندارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها