بهترین هدفون های بی سیم 2019 که ارزش خرید دارند

0
954
بهترین هدفون های بی سیم 2019 که ارزش خرید دارند

پیدا کردن بهترین هدفون های بی سیم 2019 به آن اندازه که به نظر می رسد آسان نیست، اگرچه صدها انتخاب در بازار وجود دارد. طرح ها ، قیمت ها و مدل های هدفون متفاوت است. انتخاب بهترین مورد بسیار چالش برانگیز است.

اما آیا قیمت بالاتر بدان معنی است که هدفون از کیفیت بهتری برخوردار است؟ از نظر منطقی ، بله ، این موضوع صحیح است. ما قصد داریم تعدادی از بهترین هدفون های بی سیم 2019 را برای شما فهرست کنیم تا به شما در یافتن یک هدفون ایده آل کمک کنیم.

هدفون روی گوشی Sennheiser RS120

هنگامی که در حال جستجو در میان بهترین هدفون های بی سیم در بازار هستید، شاید نگاهتان به مدل های گران قیمت موجود در بازار بخورد. هدفون Sennheiser RS120 یک محصول منحصر به فرد است ، زیرا به جای تمرکز صرفاً بر روی تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها ، آن را برای خوره های فیلم، دوستداران تلویزیون و کسانی که نیازمند تجهیزاتی با درجه شنیداری فوق العاده هستند و نیاز به هدفونی بی سیم با بودجه مناسب دارند پیشنهاد می کنیم.

این بسته شامل هدفون های بی سیم  RS120  ویک فرستنده بی سیم است که با آن می توانید به تلویزیون خود متصل شوید و همچنین برای شارژ کردن هدفون نیز از ان استفاده کنید. این هدفون دو باتری AAA می خورد. به جای فناوری بلوتوث ، این محصول از فرکانس رادیویی استفاده می کند و می توانید در همان حین که در اتاق حرکت می کنید به هدفون نیز گوش کنید. این دستگاه به راحتی می تواند تا مسافت 300 فوت در داخل خانه کار کند و پاسخ فرکانسی از 22 – 19500 مگاهرتز دارد.

هدفون Sennheiser RS120  با طیف گسترده ای از محصولات از جمله تلویزیون ، پخش کننده DVD ، سیستم های صوتی ، پخش کننده های MP3 و گیرنده های A / V سازگار است. رسیور هدفون برای تمام آنها یکسان است و حتی می توانید برای گوش دادن به یک اهنگ، یک جفت هدفون اضافی برای چندین نفر اضافه کنید. با این حال، این بسته نرم افزاری خاص دارای یک هدفون منفرد است. این واقعیت که به فناوری بلوتوث متکی نیست و با طیف وسیعی از تجهیزات صوتی و تصویری موجود کار می کند ، آن را به یک هدفون منحصر به فرد معرفی می کند.

چه چیزی Sennheiser RS120 را به یک محصول سرگرمی عالی تبدیل می کند؟

  • هدفون از فن آوری RF استفاده می کند و با هر دو جک 1/8 ، 1/4 ، هدفون کار می کند
  • طراحی و پرداخت شیک و تمیزی دارد
  • هدفون هایی که روی گوش را می گیرند، برای کاربر راحت تر بوده و کیفیت صدای خوبی دارند.

این هدفون برای چه کسانی توصیه می شود؟

دوستداران سرگرمی  های خانگی که دارای سیستم صوتی ، گیرنده های A / V یا تلویزیون هستند که دوست دارند بدون مزاحمت سایر اعضای خانواده از آنها استفاده کنند.

هدفون روی گوشی Sennheiser RS120

هدفون بی سیم TaoTronics Active Noise Cancelling

هدفون TaoTronic ANC BT کاملاً مطابق با شرایط مالی خریداران است زیرا برای اکثر خریداران بسیار مقرون به صرفه بوده و از کیفیت ساخت عالی برخوردار است.

هدفون در سه رنگ مختلف از جمله صورتی ، آبی ، مشکی و قرمز موجود است. در حالی که از بین بردن نویز فعال یکی از ویژگی های برجسته این هدفون است ، در مورد طراحی آن نیز باید گفت که از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و دارای کوسن هایی بسیار راحت است که شما را تحت تأثیر قرار می دهد. طراحی این هدفون بسیار راحت است و می توانید ساعت ها بدون هیچ خستگی به آن گوش دهید. از نظر کیفیت موسیقی ، این محصول می تواند موسیقی یکنواخت و متعادل را با ترکیب باس و ترفندهای خوب ارائه دهد.

بیشتر هدفون های بلوتوث عمر باتری خوبی دارند اما محصول TaoTronic شما را از عمر باتری آن متعجب می کند ، به خصوص با توجه به اینکه قیمت آن ارزان است و ارزش خرید دارد. اگر میزان صدا را در حد متوسط ​​تنظیم کنید ، هدفون می تواند به مدت 25 ساعت و حتی 30 ساعت دوام بیاورد. پس از فعال شدن نویز ، می توانید بدون هیچ مشکلی در تماس ها شرکت کرده یا از موسیقی لذت ببرید. این یک راه حل ایده آل برای افرادی است که دائما در حال مسافرت هستند. بخش های قابل چرخش گوشی هدفون به شما امکان می دهد تا آنها را در یک کیسه ذخیره کنید. حتی با یک کیف حمل همراه می شود که آن را تبدیل به عنوان قابل حمل ترین محصول تبدیل کرده است.

چه چیزی باعث می شود هدفون بلوتوث TaoTronic ANC بهترین هدفون مسافرتی باشد؟

  • این یکی از بهترین هدفون های بی سیم است که در این بازه قیمتی ارائه می دهد.
  • کیفیت ساخت محصول گوش گیر های بزرگ و کیفیت موسیقی داخلی شگفت انگیز است
  • این دستگاه با یک کیف حمل و کاپ های قابل چرخش در گوش ارائه می شود.

این هدفون برای چه افرادی مناسب است؟

  • این یک هدفون مسافرتی ایده آل با لغو فعال صدای محیط است که برای افرادی که دائم در مسافرت هستند مطلوب است و کیفیت صدایی دارد که هیچ گاه از ان شکایت نخواهید کرد.

هدفون بی سیم TaoTronics Active Noise Cancelling

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها