بهترین وب‌سایت‌ های تست سرعت تایپ در اینترنت

0
256
بهترین وب‌سایت‌ های تست سرعت تایپ در اینترنت

آخرین باری که سرعت تایپ کردنتان را آزمایش کردید چه زمانی بود؟ آیا سرعت تایپ بالایی دارید و یا برای اینکه اشتباهات را به حداقل برسانید؛ سعی می‌کنید به‌آرامی و با دقت تایپ کنید؟ صرف‌نظر از اینکه سرعت تایپ شما چقدر است؛ پی بردن به این سرعت می‌تواند هیجان‌انگیز و جذاب باشد. امروزه چندین وب‌سایت خارجی وجود دارند که می‌توانند باقابلیت‌های خود، سرعت تایپ شما را تست کرده و تخمین بزنند؛ و علاوه بر این، نتایج حاصل را با سرعت سایر افراد در جهان مقایسه کنند. این وب‌سایت‌ها قابلیت‌های متعددی دیگری را نیز در خود جای داده‌اند. در ادامه با چند وب‌سایت‌ تست سرعت تایپ آشنا می‌شوید:

بهترین وب‌سایت‌های تست سرعت تایپ در اینترنت

وب‌سایت‌ تست سرعت تایپ : Keybr

این وب‌سایت علاوه بر تست میزان سرعت تایپ شما؛ با ارائه راهکارهای آموزشی سعی می‌کند سرعت تایپ شما را بالاتر ببرد. این برنامه تعداد کلمات تایپ شده در دقیقه را می‌شمارد و در نهایت سرعت تایپ شما را ارائه می‌دهد.

وب‌سایت Keybr به شما کلمات پراکنده‌ای را پیشنهاد می‌دهد و شما باید به‌سرعت آن‌ها را بدون اشتباه تایپ کنید. در نهایت این وب‌سایت به شما نمره می‌دهد؛ و WPM یا Words Per Minute شما را می‌سنجد و بر روی آن کار می‌کند و در هر مرحله پیشرفت کاری شما را تحلیل می‌کند.

شما می‌توانید در این وب‌سایت یک حساب کاربردی ایجاد کنید. بنابراین هر بار که از وب‌سایت خارج می‌شوید؛ می‌توانید دوباره به آن بازگردید و آمار دقیق مربوط به پیشرفت سرعت تایپ خود را مشاهده کنید.

وب‌سایت‌ تست سرعت تایپ : Keybr

وب‌سایت‌ Typing Test

وب‌سایت Typing Test با در برداشتن طیف وسیعی از تست‌ها، برای سرعت تایپ و همچنین برنامه‌های زیادی به‌منظور افزایش سرعت تایپ، یکی از متنوع‌ترین سایت‌های تست تایپ در اینترنت است.

با هدف تمرکز بیشتر بر روی مبتدیان این وب سابت به گونه‌ای طراحی شده است که تمرینات افزایش سرعت تایپ را در اختیار شما قرار می‌دهد. تمریناتی که بسیار جذاب و کاربردی هستند. این تمرینات شامل بازی‌های مسابقه‌ای می‌باشند و برخی از آن‌ها به سبک‌های هنری نزدیک هستند.

وب‌سایت‌ Typing Test

وب‌سایت‌ تست سرعت تایپ :Official Typing Test

ممکن است این وب‌سایت در نگاه اول آنقدر ها کاربردی به نظر نرسد؛ اما یکی از حرفه‌ای‌ترین وب‌سایت‌ها برای تست سرعت تایپ در اینترنت است.

این وب‌سایت دارای انواع مختلفی از تست‌های تایپی یک، 3 و 5 دقیقه‌ای است؛ علاوه بر این برای آزمون سرعت تایپ اعداد نیز تست‌های جذابی را برای کاربران تدارک دیده است. در یک بخش از این وب‌سایت نکات کاربردی برای افزایش سرعت تایپ وجود دارد که‌ می‌توانید با مطالعه آن سرعت تایپ خود را بالاتر ببرید.

در نهایت بعد از انجام تمام تست‌های این وب‌سایت یک گواهینامه برای شما صادر می‌شود که در آن سرعت تایپ شما درج شده است و شما از آن می‌توانید برای رزومه کاری و کارفرمایان آینده خود استفاده کنید. البته این گواهینامه رسمیت ندارد و مورد تأیید نیست؛ اما می‌تواند یک مدرک خوب برای نشان دادن سرعت تایپ کردن شما باشد.

وب‌سایت‌ تست سرعت تایپ :Official Typing Test

وب‌سایت‌ تست سرعت تایپ :Type Racer

هیچ راهی همانند رقابت سالم نمی‌تواند انگیزه‌ای برای پیشرفت در یک زمینه باشد. شما با انجام رقابت‌های سالم می‌توانید سرعت تایپ خود را ارتقا ببخشید. وب‌سایت Type Racer یک وب‌سایت تست سرعت تایپ است که با ارائه تمریناتی به شما امکان می‌دهد که سرعت تایپ خود را تخمین بزنید؛ قبل از اینکه درگیر یک رقابت شوید. بنابراین این وب‌سایت هم بخشی برای تمرین دارد و هم مسابقاتی را برای شما در نظر گرفته است.

این مسابقات حدود یک دقیقه طول می‌کشد؛ برای هر شرکت‌کننده قسمتی از یک متن در نظر گرفته می‌شود تا بتواند در کمترین سرعت و با کمترین اشتباه آن را تایپ کند. این مسابقات بسیار جذاب هستند و انگیزه برای شما ایجاد می‌کنند تا سرعت تایپ شما بیشتر شود. در این راستا شما می‌توانید دوستانتان را نیز به رقابت دعوت کنید.

وب‌سایت‌ تست سرعت تایپ :Type Racer

نتیجه‌گیری

سایت‌های بالا یکی از بهترین سایت‌ها برای سرعت بخشیدن به مهارت تایپ کردن شما است. این وب‌سایت‌ها با ترکیبی از بازی‌ها؛ رقابت‌ها و دستورالعمل‌هایی که به شما ارائه می‌دهند؛ روش‌های افزایش سرعت تایپ را به شما می‌آموزند و در نهایت سرعت تایپ شما را تخمین می‌زنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها