بهترین پاوربانک های آیفون 2019

0
5164
بهترین پاوربانک های آیفون 2019

در طول چند سال گذشته، گوشی های هوشمند مدرن تر شده و پیشرفت های قابل توجهی به خود دیده اند. این پیشرفت ها در زمینه هایی مانند طراحی، سخت افزار و نرم افزار گوشی انجام رسیده است، و عمر باتری نیز با سرعت کندی در حال بهبود است. با این حال کاربران برای شارژ کردن گوشی های خود خصوصا هنگامی که بیرون از منزل هستند، از پاور بانک استفاده می کنند.

بهترین پاور بانک آیفون 2019 چیست؟

باتری های لیتیوم یونی که در هر گوشی هوشمند یافت می شوند، سال ها به ما خدمت کرده اند، اما این فناوری قطعا دارای محدودیت هایی است. بسیاری از گوشی ها در حین کار باتری خالی می کنند و نیاز به پاور بانک دارند. پاوربانک ها یکی از لوازم جانبی محبوب میان کاربران آیفون هستند. در زیر تعدادی از بهترین پاوربانک های آیفون 2019  برای شما معرفی خواهد شد.

پاور بانک 10000 میلی آمپری Aunkey

این مدل یکی از بهترین پاور بانک های موجود در بازار است که از شارژ سریع 3.0 کوالکام و میزان انتقال 18 وات پشتیبانی می کند. این به این معنی است که شما می تواند آیفون خود را به راحتی با این گوشی شارژر کند و به لطف باتری ده هزار میلی آمپری قادر خواهید بود حداقل 3 بار گوشی خود را با یک بار شارژ کردن این پاور بانک شارژ کنید.

این پاوربانک مخصوص گوشی های اپل دارای پورت USB-A و USB-C نیز هست و امکان شارژ با کابل لاتنینگ اپل را نیز فراهم کرده است. یک حالت شارژ کم جریان نیز برای شارژ هدفون های بی سیم و پوشیدنی ها در این پاور بانک وجود دارد. گنجاندن همه ویژگی های قیمت آن را اندگی گران و 32 دلار کرده اما به خریدش می ارزد.

پاور بانک 10000 میلی آمپری Aunkey

پاور بانک 10000 میلی آمپری Omars

اگر به دنبال پاور بانکی ارزان تر برای گوشی آیفون خود می گردید، پاور بانک اومارس می تواند با قدرت 10 هزار میلی آمپری پاور بانک خوبی برای شما باشد. این پاوربانک مخصوص گوشی های اپل از مدل قبلی بسیار ارزان تر بوده و 0 تا 50% رسیدن باتری را در حدود 30 دقیقه شارژ می کند. همچنین دارای یک صفحه نمایش دیجیتال است که می تواند میزان شارژ خود پاوربانک را نشان دهد. این پاوربانک از هر سه پورت USB-C، USB-A و Micro USB پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید هر وسیله ای را شارژ کنید. قیمت آن تنها 16 دلار است.

پاور بانک 10000 میلی آمپری Omars

پاور بانک قدرتمند Nucharger

این پاور بانک که با قدرت 20 هزار میلی آمپری بسیار مورد توجه قرار گرفته است تا میزان 30 وات قدرت شارژ داشته و می تواند به سرعت آیپد و مک بوک های شما را شارژ کند و به بهترین مارک پاوربانک برای آیفون تبدیل شود. علاوه بر آن، این شارژر بسیار مقرون به صرفه و جمع و جور است. همراه این پاور بانک یک کابل لایتنینگ نیز وجود دارد و از درگاه های میکرو یو ای بی و USB-C نیز پشتیبانی می کند و دارای دو خروجی USB-A با قدرت 2.4 آمپری برای شارژ کردن هوشمند است.

پاور بانک قدرتمند Nucharger

بهترین برند پاوربانک برای اندروید

کاربران گوشی های اندرویدی که تعداد زیادی از کاربران را نیز شامل می شوند، نیز می توانند انتخاب های خوبی برای بهترین برند پاور بانک برای اندروید باشند. بهترین شارژر در این زمینه برند Anker PowerCore است که می تواند برای انواع مختلف گوشی، کابل، اسپیکر بلوتوث، هدفون و حتی ساعت های هوشمند خود را شارژ کنید.

در واقع پاوربانک Anker Powercore یکی از کوچکترین و سبک ترین پاوربانک های 1000 میلی آمپری محسوب می شود که یک باتری فوق العاده جمع و جور با فناوری شارژ باتری برای گوشی های آیفون، سامسونگ و دیگر گوشی ها سازگار است.بنابراین می توانید از این پاور بانک در کنار گوشی های اندرویدی، برای گوشی های آیفون خود نیز استفاده کنید.

بهترین برند پاوربانک برای اندروید

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها