بهترین کابل های USB-C که می توانید خریداری کنید

0
1040
بهترین کابل های USB-C که می توانید خریداری کنید

بهترین کابل های USB-C استاندارد جدیدی برای شارژ کردن لپ تاپ ها و دستگاه های تلفن همراه هستند، و نیاز به ذکر نیست که از قابلیت های آنها در داده و فیلم استفاده می شود. اما همه آنها از نظر کیفیت با یکدیگر برابر نیستند و خریداری کردن کابل مناسب برای گوشی شما بسیار مهم است. در اینجا بهترین گزینه های موجود برای شما گرد آوری شده است.

بهترین کابل های تایپ C

کابل شارژ USB نوع C ، یک کابل برگشت پذیر است که سرعت انتقال داده و قدرت بیشتر نسبت به USB های قبلی دارد. این نوع USB به طور فزاینده ای برای لپ تاپ ها و حتی برخی از گوشی های موبایل و تبلت ها به عنوان استاندارد پذیرفته شده است. حتی اپل نیز آن را در داک Thunderbolt 3 آورده است. به طور کلی، کابل هایی که شما عمدتا استفاده می کنید و بنابراین نیاز به جایگزینی با این مدل جدید دارند کابل های میکرو USB، لایتنینگ و USB نوع C  هستند.

USB-C فناوری نویی است که برای شارژ و همگام ‌سازی در دستگاه های الکترونیک طراحی شده است و رفته رفته استفاده از آن گسترده‌تر می ‌شود که این امرنکته مثبتی محسوب می‌ شود، چرا که حالا دیگر کاربران می ‌توانند یک کابل برای شارژ هر دو دستگاه گوشی موبایل و لپ تاپ تهیه کنند. یکی دیگر از ویژگی ‌های بسیار خوب این استاندارد این است که دیگر نیاز نیست طرف درست کابل را برای اتصال انتخاب کنیم چرا که این کابل به صورت متقارن طراحی شده است و می تواند به هر دو صورت مورد استفاده شود.

بهترین کابل های تایپ C

بهترین کابل به صورت کلی:  Anker PowerLine II +

برای اهداف کلی، ما سری PowerLine II + Anker آنکر را توصیه می کنیم. این کابل ها برای جلوگیری از خرابی ساخته می شوند و اتصالات از پلاستیک با کیفیت بالا استفاده می کنند. آنها می توانند اتصالات با ولتاژ بالا را برای شارژ لپ تاپ یا شارژر سریع روی گوشی های دارای دسترسی مساوی کنترل کنند. شش فوت بودن طول این کابل نیز تمام نیازهای شارژ شما در دسکتاپ های استاندارد را برطرف می کند. کابل تایپ سی انکر به دو رنگ مشکی و قرمز موجود است.  این کابل ها به دو صورت A-C و C-C برای اتصال با استاندارد USB مستطیلی قدیمی) در دسترس هستند.

بهترین کابل به صورت کلی:  Anker PowerLine II +

مقاوم ترین کابل: Belkin MIXIT DuraTek

اگر به کابلی نیاز دارید که بتواند در مقابل ضربه و خم شدن مقاومت کند، شرکت بلکین از تعهد خود برای مشتریان خوشحال است و کابلی تولید کرده است که این کابل C-C دارای طول دو لایه است، بنابراین در صورت خم شدن یا پیچیده شدن خراب نمی شود چرا که سر اتصالات آن با فلز تقویت می شوند. تنها کافی است که از آن در کیف لپ تاپ خود محافظت کنید تا آن نیز از کابل تایپ سی شما محافظت کند. گفته می شود که این کابل حتی در مقابل جویدن نیز مستحکم است. این کابل ها نسبت به گزینه های مشابه در همان قیمت مناسب هستند، اما اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند اگر کابل های دیگر بالاتر باشد، این گزینه ارزش خرید دارد.

مقاوم ترین کابل: Belkin MIXIT DuraTek

بهترین کابل برای سفر: DockCase USB C-to-C

برای کسانی که بیش از هر چیز فضا و شرایط استفاده از محصول در محیط را ارزیابی می کنند، این کابل کوچک و ارزان انتخابی ایده آل خصوصا برای استفاده از مسافرت است. طول پلاستیکی این محصول پلاستیکی و سبک و جمع و جور بوده و به راحتی در جیب و کیف جای می گیرد. با وجود کوچک بودن، این کابل دارای حداکثر سرعت USB 3.1 ، ویدئوی 4K و شارژ آن تا 100 وات است. فقط مطمئن شوید که آن را جا نگذارید، این کابل آنقدر کوچک است که ممکن است آن را در هتل تان جا بگذارید!

بهترین کابل برای سفر: DockCase USB C-to-C

خوش قیمت ترین کابل : AmazonBasics

هزاران فروشنده مایل هستند کابل USB-C را به شما ارزان بفروشند، اما رفتن به ارزانترین گزینه ممکن است ایده خوبی نباشد، به خصوص اگر شما یک لپ تاپ یا تلفن هوشمند را با آن شارژ می کنید و نیاز به کیفیت بالایی داشته باشد. هنگام خرید یک کابل USB ممکن است وسوسه شوید که مدل های ارزان تر را خریداری کنید اما همانند خرید سایر لوازم این ایده خوبی نیست.

باید بدانید کابل هایی که با کنترل کیفیت پایین ساخته شده باشد به آسانی می شکنند و کابل شارژری که اندکی شکستگی داشته باشد برای شارژ یک دستگاه کاملا بی فایده می تواند باشد. پس منطقی عمل کنید و به دنبال محصولی با کیفیت از یک برند شناخته شده باشید. تفاوت قیمتی که می پردازید ارزشش را دارد.

خریدارانی که از بودجه آگاه هستند می توانند خرید خود را مستقیم از آمازون را انجام دهند. کابل های استاندارد AmazonBasics  با قیمت تقریبی 7 دلار کیفیت خوبی را به شما ارائه می دهند، با گزینه های فوق العاده استفاده طولانی و تخفیف برای خرید در چند بسته. این کابل ها فانتزی نیستند، اما دارای گواهینامه USB-IF هستند. اگر نیازی به داده های سریع ندارید ، به سراغ نسخه های 2.0 بروید. گزینه های 3.1 نیز در سایت موجود است.

خوش قیمت ترین کابل : AmazonBasics

بهترین کابل برای جایگزینی ios: کابل Unitek

حصول با کیفیت شرکت یونیتک با این کابل USB-C به تازگی روانه بازار شده است. این کابل 1 متری می‌ تواند دستگاه‌ های پشتیبانی کننده از درگاه USB-C را شارژ کند و برای انتقال اطلاعات در آن‌ ها به کار رود. اگر به دنبال جایگزینی برای کابل اپل و دستگاه های ios خود می‌ گردید، این گزینه می‌ تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. بنابراین اگر کابل تایپ سی آیفون شما خراب شده است، می توانید این کابل را به عنوان جایگزین آن بخرید.

کابل  Type-C به لایتنینگ ساخت یونیتک نیز از جنس نایلون و روکش کانکتور قلع است که می تواند برای شارژ سریع و انتقال اطلاعات با سرعت بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرد. از دیگر ویژگی‌ های این کابل می ‌توان به وجود پردازنده داخلی در آن برای کنترل ولتاژ و شدت جریان اشاره کرد که باعث می‌ شود آسیبی به دستگاه شما وارد نشد. اگر به دنبال خرید کابلی مقاوم و با کیفیت هستید، این محصول یونیتک به شما پیشنهاد می ‌شود.

بهترین کابل برای جایگزینی ios: کابل Unitek

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها