بهترین گجت های سلامت 2019 که برای رفع استرس و درد موثرند

0
779

تصور می شود که فناوری زندگی ما را ساده تر می کند، اما حوزه بهداشت و سلامت کمی در این زمینه مردد است. همیشه ارائه ابزارها و خدماتی که بتواند بر مبنای سلامت باشد آسان نیست، اما این محصولات می توانند زندگی ما را بهبود ببخشند. تعدادی از این گجت های سلامت و محصولات مرتبط با آن در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شده که می تواند در کاهش استرس و درد کاربر موثر باشد. در این مقاله به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم.

بهترین گجت ها در نمایشگاه CES

Touchpoint Basic برای کاهش استرس

استرس می تواند جنبه های منفی در زندگی روزمره ما بگذارد. استرس می تواند فلج کننده باشد و سبب ایجاد نشانه های انواع بیماری های جسمی و روحی شود. تخمین زده شده که روزانه حدود 1 میلیون نفر از مردم دنیا به دلیل استرس بیمار می شوند. گجت 160 دلاری tounchpoit Basic دارای دو سایز ساعتی است که سبب ایجاد ارتعاش با سه شدت متفاوت می شود. این گجت توسط امی سرین عصب شناس معروف طراحی شده که با تحریک دو طرفه می تواند اثرات فیزیکی استرس را تنها در 30 ثانیه کاهش دهد، ضربان قلب شما را آرام کرده و تنش های معده تان را کم کند.

بهترین گجت های سلامت 2019 در نمایشگاه CES

گجت Omron Heartguid

سنجش فشار خون آسان نیست و نیاز به اندازه گیری های ماهانه دارد که اکثرا در کلینیک ها انجام می شود. به همین دلیل است که شرکت Omron یک ساعت هوشمند برای سنجش دقیق فشار خون و ارسال داده به گوشی کاربر به کمک یک برنامه ایجاد کرده است. یک بند قابل گسترش نیز داخل این ساعت هوشمند وجود دارد و می تواند میزان فشار خون را بسنجد و شما می توانید از آن برای خواندن دستورات دستی استفاده کنید و یا حتی برنامه ریزی کنید که برنامه در هنگام شب از جمله خواب نیز فشار خون را بسنجد. این گجت می تواند برای افرادی که فشار خون بالا دارند مفید باشد. همچنین HeartGuide می تواند به عنوان یک ردیاب تناسب اندام عمل کند و گام های شما را بشمارد.

گجت های سلامت 2019

باند کاهش درد Quell 2.0

دردهای مزمن برای میلیون نفر از مردم دنیا مشکلات دردناک و ناتوان کننده ای را ایجاد می کنند. بسیاری از افراد برای کاهش این دردها رو به داروهای مخربی و مخدر می آورند که خود موجب انواع عوارض ناخواسته ی شود و برخی داروها به مدت طولانی می توانند منجر به اعتیاد و مشکلات پیچیده پزشکی شوند. باند Quell می تواند یک دستگاه تسکین دهنده جایگزین باشد که به اندام شما ضربه های خفیف می زند تا سیگنال های درد را درست مانند ماشین های Tens مختل کند. نسل دوم این گجت که در نمایشگاه CES معرفی شد، 50 درصد کوچک تر اما 20 درصد قوی تر از مدل های پیشین خود است. این اپلیکیشن همچنین بازطراحی شده و اکنون دارای درجه بالایی از شخصی سازی برای مدیریت موثر درد است. نظر شما در مورد این گجت های سلامت 2019 چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها