بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت در خرداد و تیر 98

0
7090
بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت در خرداد و تیر 98

بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت در سال اخیر یکی از جذاب ترین مطالب برای خریداران گوشی های هوشمند به شمار می رود، در حال حاضر گوشی های ارزان قیمت فروش بسیار خوبی در بازار ما دارند و به نوعی گوشی های هوشمند این رده بخش مهمی از بازار ما را تشکیل می دهند، در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت

بهترین و ارزان ترین گوشی های موجود در بازار شرایط عجیبی در مقایسه با گذشته دارد،  تا سال گذشته گوشی های مقرون به صرفه با قیمتی بین 500 تا 800 هزار تومان در اختیار کاربران قرار می گرفت، اما در حال حاضر به واسطه تغییر قیمت ها، گوشی های کمتر از یک میلیون و 800هزار تومان را باید موبایل های ارزان قیمت بازار در نظر گرفت. بهترین موبایل های ارزان قیمت نیز مانند تمام گوشی های با این رده قیمت، امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار نمی دهند، اما به هر حال خریدهای خوبی برای برخی کاربران مطابق با نیازهای آنها تلقی می شوند.

خرید گوشی موبایل  Honor 7S در بازار ایران

این گوشی هوشمند توانسته است در شرایط فعلی فروش بسیار خوبی را به دست آورد. آنر 7 اس با 16 گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم افزاری دو گیگابایتی، خود را از بقیه گوشی های خوش قیمت جدا کرده است. این گوشی بسیار زیبا یک دوربین 13مگاپیکسلی دارد و حضور اندروید 8.1 برای این محصول به نحوی سایر رقبا را به چالش می کشد.

این گوشی خوش قیمت و بسیار زیبا در بخش باتری نیز عملکرد موفقی دارد؛ حضور یک باتری 3000 میلی آمپری برای این گوشی موبایل یک ویژگی بسیار خوب تلقی می شود. در کنار این ویژگی های بسیار جالب، نسبت تصویر 18 به 9 این گوشی موبایل بسیار هیجان انگیز خواهد بود. آنر 7 اس در بازار ایران قیمتی در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد و در بازار جهانی نیز با قیمتی در حدود 100 دلار به فروش می رسد و یک محصول پرفروش به شمار می رود.خرید گوشی موبایل  Honor 7S در بازار ایران

گوشی موبایل Y3 2018 هوآوی، ارزان ترین موبایل هواوی در بازار

این گوشی هوشمند، ارزان ترین موبایل هوآوی در بازار جهانی محسوب می شود. دوربین اصلی هشت مگاپیکسل و سلفی دو مگاپیکسلی شرایط خوبی را متناسب با حدود قیمت این محصول در اختیار کاربران قرار می دهد. هوآوی ارزان ترین محصول خود را با اندروید 8 روانه بازار فروش کرده است تا به نوعی رقابت خوبی با برند نوکیا داشته باشد. این گوشی هوشمند به نوعی ارزان ترین موبایل بازار نیز محسوب می شود. این گوشی هوشمند در بازار قیمتی در حدود یک میلیون و صد هزار تومان دارد و برای افرادی که قصد یک گوشی هوشمند با امکانات پایه و اینترنت 4G دارند را فراهم می آورند.گوشی موبایل Y3 2018 هوآوی، ارزان ترین موبایل هواوی در بازار

گوشی موبایل نوکیا 3.1، نوکیا بهترین گوشی ارزان قیمت را تولید می کند؟

برند نوکیا در تمام رده قیمت ها نماینده های خوبی دارد. گوشی هوشمند انتخاب شده می تواند بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف کند اما این محصول در تعدادی محدود موجود شده است. نوکیا 3.1  با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سلفی هشت مگاپیکسلی در این بخش بسیار قدرتمند است. حضور پردازنده هشت هسته ای برند مدیا تک در کنار رم نرم افزاری دو گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایت، بدون شک یک خرید بسیار خوب در میان گوشی های موجود در بازار خواهد بود.

این نسخه از موبایل نوکیا 3.1 قیمتی در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان دارد و نسخه 32 گیگابایتی آن نیز با قیمتی در حدود یک میلیون و هفتصد هزار تومان در اختیار طرفداران این برند مشهور قرار می گیرد، نوکیا را باید به دلیل استفاده از اندروید وان و همچنین به روز رسانی های نرم افزاری برای گوشی های هوشمند ارزان قیمت یکی از بهترین برند ها برای کاربران و علاقه مندان این رده قیمت دانست.گوشی موبایل نوکیا 3.1، نوکیا بهترین گوشی ارزان قیمت را تولید می کند؟

گوشی موبایل گلکسی J3 نسخه 2016؛ ارزان ترین و بهترین گوشی سامسونگ

کمپانی سامسونگ بدون شک گران تر از برندهای دیگر موبایل است که در این رده قیمت فعالیت می کنند اما نماینده سامسونگ در این بخش از صفحه نمایش سوپرآمولد بهره می برد و در بخش صفحه نمایش بسیار قدرتمندتر از برندهای دیگر است. این گوشی هوشمند با هشت گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم افزاری یک گیگابایتی برای افرادی که قصد دارند نرم افزارهای متعددی را روی گوشی خود نصب کنند، گزینه مناسبی به شمار نمی رود اما باتری و صفحه نمایش این گوشی هوشمند شرایط بسیار خوبی دارد. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان در اختیار کاربران قرار می گیرد و به نوعی نماینده کمپانی سامسونگ در این رده قیمتی به شمار می رود.

در این بخش به مرور برخی از مدل های موجود در بازار ایران پرداختیم که قیمت های بسیار مناسبی دارند و می توان از آن ها به عنوان گوشی خوب و ارزان قیمت موجود در بازار یاد کرد، با این وجود برخی از مدل ها و محصولات جدید در بازار هستند که با تفاوت قیمت کمی نسبت به این محصولات عرضه می شود و می توانید با پرداخت قیمتی بیشتری به یک دستگاه قدرتمند تر دسترسی پیدا کنید، که در ادامه قصد داریم به بررسی آن ها نیز بپردازیم.

در این بخش تلاش کردیم گوشی های موبایل را که می توانید به عنوان یک خرید مقرون به صرفه در نظر بگیرید را در بخشی از بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت قرار دهیم تا آن ها را مطابق نیاز خود انتخاب کنید.گوشی موبایل گلکسی J3 نسخه 2016؛ ارزان ترین و بهترین گوشی سامسونگ

قیمت خرید گوشی هواوی Y7 Prime در بازار چقدر است؟

یکی از جذاب ترین مواردی که می توان از آن به عنوان بهترین گوشی ارزان قیمت هواوی یاد کرد گوشی هواوی Y7 Prime نسخه 2018 است، این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 2 میلیون تومان دارد و شما با پرداخت مبلغ بیشتری در مقایسه با گوشی های ارزان قیمت موجود در بازار می توانید یک گوشی هوشمند با ویژگی هایی مانند دوربین دو گانه و رم سه گیگابایتی دسترسی پیدا کنید.

قیمت خرید گوشی هواوی Y7 Prime در ماه اخیر توانسته به خوبی روی روند فروش این گوشی هوشمند تاثیر مثبت قرار دهد و این محصول را به عنوان یک خرید بسیار خوب در بازار معرفی کنید.

Y7 Prime  2018 دارای  صفحه نمایش 5.99 اینچی است. کمپانی هواوی برای این گوشی هوشمند صفحه نمایشی از نوع پنل ال سی دی را در نظر گرفته که از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. با وجود اینکه این موبایل خوش قیمت صفحه نمایشی نزدیک به شش اینچ دارد، هیچ گاه حس یک گوشی هوشمند بسیار بزرگ را به کاربران القا نمی کند و ابعاد بسیار مناسبی دارد.

در کنار صفحه نمایش بسیار بزرگ و با کیفیت این محصول وزن آن نیز جالب توجه است. بیشتر گوشی های هوشمند 6 اینچی وزنی در حدود 180 تا 220 گرم دارند، در حالی که این گوشی هوشمند 155 گرم وزن دارد. این وزن برای میان رده هواوی بسیار جالب توجه است.قیمت خرید گوشی هواوی Y7 Prime در بازار چقدر است؟

موبایل P Smart ، گوشی خوب و ارزان قیمت این روز های هواوی

خرید گوشی موبایل P Smart همچنان برای خریداران گوشی های خوش قیمت موجود در بازار جذابیت های بسیاری دارد، این گوشی هوشمند که از ظاهر بسیار زیبایی در کنار سخت افزار قدرتمند بهره می برد می تواند تمام نیاز های کاربران را به بهترین شکل برطرف کنید، پی اسمارت قیمتی در حدود دو میلیون تومان دارد اما بدون شک اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه را دارید که تمام نیاز های شما را به بهترین شکل برطرف کند، این محصول می تواند بهترین خرید گوشی موبایل برای شما تلقی شود.

حضور گوشی هوشمند پی اسمارت دارای پردازنده کایرین 659 است و حضور این پردازنده در کنار رم سه گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی می تواند شرایط بسیار خوبی را برای اجرای نرم افزار ها فراهم آورد. پی اسمارت از اندروید 8 بهره می برد و دوربین دوگانه در کنار دوربین سلفی قدرتمند شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم می آورد.

هواوی برای این محصول از باتری 3000 میلی آمپری استفاده کرده و عمر باتری این گوشی هوشمند را باید یکی از نقاط قوت آن در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند در نظر گرفت.موبایل P Smart ، گوشی خوب و ارزان قیمت این روز های هواوی

خرید گوشی موبایل گلکسی M10 سامسونگ؛ خوش قیمت ترین و بهترین گوشی سامسونگ

به طور کلی بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ با برند های دیگر تفاوت هایی دارد، این کمپانی مشهور گوشی های هوشمند خود را با قیمت های بالاتری در مقایسه با سایر برندها در اختیار کاربران قرار می دهد و این گوشی هوشمند که به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های سامسونگ سال 2019 به شمار می رود قیمتی در حدود دو میلیون تومان دارد. این گوشی هوشمند سخت افزار مناسبی دارد و پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند ارزاان قیمت را دارید این محصول را در کنار انتخاب های خود قرار دهید؟

از نظر سخت افزاری  طراحی و مشخصات نیز در مورد این گوشی ها باید گفت که گوشی M10 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 1520 در 720است که مجهز به تراشه قدرتمند اگزینوس 7870 است. همچنین دارای دو نسخه  مختلف رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16گیگابایتی یا رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی و باتری 3400 میلی آمپری است. که نسخه رم 2 آن را می توانید با این حدود قیمت تهیه کنید.خرید گوشی موبایل گلکسی M10 سامسونگ؛ خوش قیمت ترین و بهترین گوشی سامسونگ

برای خرید یک گوشی هوشمند مناسب چقدر هزینه کنیم؟

در بخش بالا تلاش کردیم به معرفی گوشی خوب و ارزان های موجود در بازار بپرداریم، همانطور که مشاهده کردید گوشی های هوشمند متنوعی در بازار موجود است که می توانید در میان آن ها خرید های خوبی داشته باشید، با این وجود یک موضوع مطرح می شود که برای خرید یک گوشی مناسب چقدر باید هزینه کرد، در نظر داشته باشید که این محصولات را که مورد بررسی قرار دادیم کمتر از 150 دلار قیمت دارند و به نوعی تمام آن ها به عنوان گوشی های پایه اندرویدی به شمار می روند و نسخه های ارزان قیمت تر نیز کمی قدیمی تر هستند.

انتخاب گوشی هوشمند همواره سلیقه ای بوده است، اما به طور کلی پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید یک گوشی ارزان قیمت نیاز های خود را بررسی کرده و بر اساس نیاز های خود یک محصول مناسب را انتخاب کنید، به عنوان مثال اگر قصد استفاده از نسخه جدید سیستم عامل اندروید را دارید برند نوکیا می تواند تمام خواسته های شما را در این زمینه به بهترین شکل برطرف کند، نوکیا مدتی پیش اعلام کرد که گوشی های این برند محبوب به روز رسانی های جدید را دریافت می کند و به کاربران این خبر خوب را می دهد که با بهره گیری از اندروید وان شرایط کار برای آن ها بسیار جالب توجه خواهد بود.برای خرید یک گوشی هوشمند مناسب چقدر هزینه کنیم؟

بررسی بهترین دوربین گوشی های ارزان قیمت

در کنار این موضوع دوربین نیز بسیار تاثیر گذار است، در میان گوشی های کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان نمی توان انتظار دوربین های قدرتمندی را داشت اما گوشی های هواوی مانند واغ 7 پرایم وپی اسمارت می توانند شرایط بسیار جالبی را برای کاربران ایجاد کنند و در بخش دوربین جالب توجه هستند.

برند سامسونگ و نماینده سری M این برند که به عنوان ارزان ترین و بهترین گوشی سامسونگ در بازار سال جاری موجود است نیز گوشی هوشمند بسیار جالب توجهی است که می تواند شما را برای کارکرد های روزمره راضی نگه دارد، با این وجود پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید یک موبایل را دارید که نیاز های شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند گوشی هایی که در بخش دوم مورد بررسی قرار دادیم می تواند بسیاری از نیاز های شما را به بهترین شکل برطرف کند.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های ارزان قیمت چیست؟ کدام گوشی هوشمند را به عنوان یک محصول جذاب برای خرید در نظر می گیرید؟بررسی بهترین دوربین گوشی های ارزان قیمت

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها