بهترین گوشی های موبایل هواوی با 4 میلیون تومان

0
905
بهترین گوشی های موبایل هواوی با 4 میلیون تومان

گوشی های هوشمند میان رده این روزها فروش بسیار بالایی در کشور ما دارند، از این رو انتخاب یک گوشی هوشمند میان رده مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. در این میان هواوی محصولات بسیار خوبی را در اختیار کاربران در این رده قیمت قرار می دهد و امروز قصد داریم به بررسی بهترین گوشی های موبایل هواوی با 4 میلیون تومان بپردازیم .

بررسی بهترین گوشی های موبایل هواوی با 4 میلیون تومان

گوشی موبایل Y9 نسخه 2019

گوشی موبایل Y9 نسخه 2019 را می توان یکی از برترین خرید های گوشی های هوشمند در بازار دانست. این محصول می تواند با تمام برندها رقابت کند و به موفقیت دست پیدا کند. گوشی موبایل Y9 نسخه 2019 با قیمتی در حدود 3میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد و می توان به اندازه یک گوشی هوشمند میان رده بهترین شرایط را برای کاربران ایجاد کند.

این گوشی هوشمند دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است و از رم 4 گیگابایتی نیز بهره می برد. استفاده از پردازنده کایرین 710 برای کاربران یک خبر خوب به شمار می رود که می توانند به بهترین شکل از گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

در کنار این پردازنده حضور 4 لنز جذابیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. هواوی لنز های 16 و 2 را در بخش دوربین اصلی و 13 و 2 را برای دوربین سلفی در نظر گرفته تا این محصول را در کنار بهترین گوشی های موبایل هواوی با 4 میلیون تومان قرار دهد.

بیشتر بخوانید : بهترین گوشی های بین 3 تا 4 میلیون

 

بهترین گوشی های موبایل هواوی با 4 میلیون تومان ،گوشی موبایل Y9 نسخه 2019

گوشی موبایل Huawei Nova 3i

با وجود اینکه چند ماه از حضور این گوشی هوشمند در بازار ایران می پرازد، این محصول شرایط بسیار خوبی را برای کاربران در نظر گرفته است. مهم ترین ویژگی این گوشی هوشمند از دید بسیاری از کاربران حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن است که برای یک گوشی هوشمند میان رده جالب توجه است.

گوشی موبایل Huawei Nova 3i  قیمتی در حدود 3 میلیون و 900 هزار تومان دارد و در کنار بهترین گوشی های موبایل هواوی با 4 میلیون تومان قرار می گیرد. این گوشی هوشمند در بخش دوربین اصلی دارای لنز های 16 و 2 مگاپیکسلی است و در بخش دوربین سلفی نیز شاهد لنز های 24 و 2 مگاپیکسلی هستیم. حضور این لنزها تاثیر زیادی روی فروش این گوشی هوشمند داشته است.

برخلاف نماینده سری Y گوشی موبایل Huawei Nova 3i از باتری 3340 میلی آمپری بهره می برد که به دلیل حضور پردازنده 12 نانومتری به نظر شرایط معمولی را برای کاربران ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین گوشی ها با قیمت بین 5 تا 8 میلیون

 

بهترین گوشی های موبایل هواوی با 4 میلیون تومان ، گوشی موبایل Huawei Nova 3i

نظر شما در مورد بهترین گوشی های موبایل هواوی با 4 میلیون تومان چیست؟ کدام محصول را به عنوان بهترین خرید برای خود در نظر می گیرید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها