بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون تومان؛ کدام را بخریم؟

0
1904
بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون تومان؛ کدام را بخریم؟

گوشی های هوشمند سامسنگ همواره مورد استقبال کاربرانی ایرانی بوده است، این گوشی های هوشمند تنوع بسیار زیادی دارند و در بازار کشور موجود هستند، در این بخش قصد دارین به معرفی بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون تومان بپردازیم.

این روزها با حدود 5 میلیون تومان می توان یک میان رده بسیار خوب برای خود خریداری کرد، سامسونگ، هواوی، آنر و شیائومی پرطرفدارترین برند های این روزهای بازار موبایل هستند، با این وجود ساسونگ با توجه به قدمت خود طرفداران بیشتری دارد.

گوشی هوشمند گلکسی A50 ؛ جدیدترین و پرطرفداران ترین میان رده سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی A50 را باید در صدر بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون تومان دانست. این گوشی هوشمند یک میان رده بسیار جدید به شمار می رود و با قیمتی در حدود 4 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد. میان رده پرطرفدار سامسونگ با 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی شرایط بسیار خوبی در میان سایر گوشی های هوشمند دارد، البته این موضوع تنها ویژگی قدرتمند میان رده جذاب سامسونگ نیست و بهره مندی از سه لنز دوربین اصلی در کنار پشتیبانی از اندروید 9 شرایط خیره کننده ای را برای این میان رده ایجاد می کند.

گوشی هوشمند گلکسی A50 دارای باتری 4000 میلی آمپری است و از قابلیت شارژ سریع 15 واتی بهره می برد که در میان سایر گوشی های میان رده یک ویژگی بسیار خوب محسوب می شود، اگر قصد خرید این محصول جذاب را دارید این گوشی موبایل را می توان یک گوشی قدرتمند در نظر گرفت که کمترین نقطه ضعف را دارد.بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون ، گوشی هوشمند گلکسی A50

گوشی هوشمند گلکسیA30؛ خوش قیمت و جذاب

در میان گوشی های هوشمند سامسونگ این محصول را می توان یک خرید بسیار خوب دانست. صفحه نمایش با کیفیت با حفره صفحه نمایش ظاهر یک گوشی پرچمدار را در کنار سخت افزار مناسب شرایط ایده آلی را ایجاد می کند. گوشی هوشمند گلکسی   A30 قیمتی در حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان دارد. این گوشی هوشمند نیز با بهره گیری از اندروید 9 و همچنین پردازنده 14 نانومتری اگزینوس 7904 شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی هوشمند با 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی یک خرید بسیار خوب و مقرون به صرفه به شمار می رود.

گوشی هوشمند گلکسی   A30 دارای لنز های 16 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و همچنین لنز 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. سامسونگ با بهره گیری از لنز های متنوع توانسته شرایط خوبی را در بخش دوربین به دست آورد و به نوعی این بخش را به نقطه قوت محصولات خود تبدیل کند.

این گوشی هوشمند نزدیک ترین گوشی موبایل به گلکسی A50 است و به نوعی برای افرادی که قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه را دارند بهترین انتخاب محسوب می شود.بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون،گوشی هوشمند گلکسیA30

گوشی هوشمند گلکسی M20؛ میان رده ای با باتری قدرتمند

گوشی هوشمند گلکسی M20 دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است. این گوشی هوشمند را می توان برترین میان رده ی از نظر باتری دانست. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 3 میلیون و پانصد هزار تومان به فروش می رسد.

میان رده پرطرفدار سامسونگ از پردازنده 14 نانومتری اگزینوس 7904 و رم 4 گیگابایتی بهره می برد. میان رده جذاب سامسونگ با 64 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی شرایط مساعدی در این بخش دارد. با این وجود گلکسی M20 در بخش دوربین عملکرد متوسط دارد و نمی توان آن را با میان رده های سری A مقایسه کرد.بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون، گوشی هوشمند گلکسی M20

گوشی موبایل گلکسی A7 نسخه 2018 ؛ میان رده سال گذشته اما پرطرفدار

این گوشی هوشمند با وجود قدیمی تر بودن در کنار بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون تومان قرار می گیرد. این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 4 میلیون و پانصد هزار تومان دارد و همچنان یکی از برترین انتخاب های کاربران به شمار می رود.

این گوشی هوشمند دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی با رم 4 گیگابایتی است و حضور سه لنز دوربین اصلی شرایط بسیار خوبی را در بخش دوربین اصلی برای کاربران ایجاد می کند.بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون ، گوشی موبایل گلکسی A7 نسخه 2018

نظر شما در مورد بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا 5 میلیون تومان چیست؟ کدام محصول را بهترین انتخاب در ماه جاری می دانید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها