آیا در دور کاری، بهره ور بودن سخت است؟

0
213
آیا در دور کاری، بهره ور بودن سخت است؟

به نظر می رسد فرصت کار از خانه یک فرصت رویایی برای بسیاری از کارمندان باشد. اما آیا وقتی در محاصره راحتی و آسایش (و احتمالا حواس پرتی) در خانه هستید ، تمرکز کردن دشوار است؟ این تصور اشتباه است، چرا که این کار آسانتر از چیزی است که فکرش را می کنید.

آیا بهره ور بودن سخت است؟

امروزه، بیش از پنج درصد از نیروی کار ایالات متحده از خانه کار می کنند. حتی افرادی که شغل کامل از راه دور ندارند، مرخصی گرفته و یک یا دو روز در هفته از خانه کار می کنند. بسیاری نیز پس از اتمام روز کاری منظم در پروژه های مستقل در خانه کار می کنند. با این حال مهم نیست که چه زمان و یا چگونه کار می کنند ، کارمندان دورکاری تقریبا همیشه با یک سؤال روبرو هستند: آیا بهره ور بودن در این حالت سخت است؟

مواردی که باید در مورد دورکاری بدانید

اگر علاقه مند به کار از خانه هستید، ممکن است این سوال شما نیز باشد. با وجود یخچال، حیوانات خانگی، تختخواب، اکانت  Netflix و سایر حواس پرتی های ریز و درشت ، انجام هر کاری غیرممکن است. اما این تحقیق ممکن است شما را شگفت زده کند: کار کردن از خانه در واقع باعث می شود افراد بهره وری بیشتری داشته باشند.

این خبر خوب است ، اما سوالات دیگری را ایجاد می کند. چرا کار کردن از خانه باعث می شود افراد بیشتر بهره ور باشند؟ آیا این باعث افزایش بهره وری در همه به طور یکسان است؟ اگر به فکر ایجاد تغییر کاربری از راه دور هستید، چیزهایی در این خصوص وجود دارد که بهتر است در موردشان بدانید.

آنچه تحقیقات از دورکاری و بهره وری نشان می دهند

بسیاری از کارفرمایان از این ایده استقبال می کنند که کارمندانشان از خانه کار کنند. دلیل این موضوع مشخص است. وقتی بیشتر افراد تصور می کنند که کار از خانه یعنی وظایف را به نفع تلویزیون و تنقلات نادیده گرفتن است. اما آیا بدون حضور کارفرمایان و همکاران نزدیک، کارمندان واقعاً می توانند به یک وظیفه پایبند باشند؟ با شایع تر شدن مشاغل دورکاری و امکان کار از خانه، محققان خود را برای پاسخ به این سوال آماده کردند. در یک مطالعه جالب ، یک استاد استنفورد به مدت دو سال کار 16000 کارمند را زیر نظر گرفت. یک گروه کنترل در دفتر ماندند، در حالی که افراد مورد مطالعه از خانه کار می کردند.

از نظر بهره وری ، کارمندان دورکاری بهره وری بیشتری داشتند. آنها نه تنها به طور متوسط در یک ​​روز کاری کار بیشتر انجام دادند بلکه همچنین وقت کمتری را صرف کردند، استراحت کوتاهتری داشتند و احتمال استعفای آنها نیز کمتر بود. آن شرکت همچنین هزاران دلار در اجاره فضای اداری پس انداز کرد.

آیا همه افراد می توانند بهره ور باشند؟

خواندن تحقیقات هیجان انگیز در مورد کارمندان شرکت های دیگر یک چیز است. اما اگر از خانه کار کنید ،  شما نیز به اندازه آنها کارآیی خواهید داشت؟ واقعیت این است که حتی اگر تحقیقات امیدوار کننده باشد، هیچ تضمینی وجود ندارد. برخی از افراد به عنوان کارمندان دورکاری کاری پر رونق پیش می گیرند ، در حالی که برخی دیگر به ساختار دفتری احتیاج دارند تا بهره وری بیشتری داشته باشند.

دور کاری برای چه افرادی مناسب است؟

تا زمانی که این کار را شروع نکنید چیز زیادی در این خصوص نمی توانید حدس بزنید. اگر همه عوامل زیر برای شما برقرار است، احتمالاً به عنوان یک کارگر از راه دور نیز فعالیت خواهید کرد:

  • شما محیط دفتر را استرس زا می دانید: آیا سیاست محیط کار یا محاصره در بین مردم شما را تحت فشار قرار می دهد؟ کارمندانی که وقتی تنها هستند، احساس آرامش و تمرکز بیشتری می کنند ، اغلب هنگام کار از خانه بهترین عملکرد را دارند.

محیط دفتر را استرس زا می دانید

  • شما با تکنولوژی راحت هستید: کارمندان از راه دور برای ارتباط با همکاران خود از برنامه ها و نرم افزارها استفاده می کنند. اگر یادگیری راحت دارید و از ابزارهای جدید استفاده می کنید ، این کار مناسب شماست.
  • رفت و آمد برای شما دشوار است: رفت و آمد طولانی و پر هزینه بودن ، استرس زیادی از وقت و انرژی شما را می گیرد.

رفت و آمد برای شما دشوار است

  • شما شغل خود را دوست دارید: اگر عاشق ماهیت اصلی کاری هستید که انجام می دهید ، احتمالاً تمرکز روی آن حتی وقتی خانه هستید آسان است. اما اگر نیازهای روزانه خود را خسته کننده یا کسل کننده بدانید ، مقاومت در برابر حواس پرتی ها برای شما دشوارتر خواهد بود.
  • خانه شما کار پسند است: اگر می توانید ساعات ساکت زیادی در خانه برای تمرکز روی کار پیدا کنید ، می توانید خود را برای موفقیت در دورکاری آماده کنید. اما اگر کار کردن از خانه به این معناست که شما همچنین مسئولیت کودکان ، حیوانات خانگی یا کارهای خانه را بر دوش بگیرید، ممکن است کار در محیط دفتر را بپسندید.

خانه شما کار پسند است:

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها