به روزرسانی جدید ویندوز 10 به بازار عرضه شد

0
760
به روزرسانی جدید ویندوز 10 به بازار عرضه شد

به روزرسانی جدید ویندوز 10 به بازار عرضه شدکالاسودا_ بالاخره در مراسم شب گذشته شرکت مایکروسافت از به روزرسانی جدید ویندوز 10 رونمایی شد و این موضوع می تواند خبری جذاب برای کاربران آن باشد.

رونمایی از به روزرسانی جدید ویندوز 10

سیستم عامل ویندوز 10 شرکت مایکروسافت تا همین امروز روی 700 میلیون دستگاه نصب شده است و کاربران زیادی روزانه از این ویندوز استفاده می کنند. شرکت مایکروسافت شب گذشته دومین به روزرسانی بزرگ خود را برای این به بازار عرضه کرد. تمامی کاربران ویندوز 10 همین امروز می توانند این به روزرسانی را دانلود و از آن استفاده کنند. به هر حال شرکت مایکروسافت در نهایت از به روزرسانی بزرگ خود برای ویندوز 10 رونمایی کرد تا کارایی این سیستم عامل بیش از پیش برای کاربران آن آسان شود.

افزونه های جدید این به روزرسانی

این به روزرسانی جدید شامل یک سری افزونه های جدید است. فکر کنیم بزرگترین افزونه در بین آنها سیستم فضای ابری تعبیه شده برای این ویندوز است که به کاربر اجازه می دهد اطلاعات خود را در هر بخشی از ویندوز کپی و پیست کند. این افزونه به درد افرادی می خورد که به طور هم زمان از PC و لپ تاپ استفاده می کنند.

افزونه ی تایم لاین

از دیگر افزونه های این به روزرسانی می توانیم به سیستم تایم لاین اشاره کنیم که می تواند برای خیلی از کاربران کاربردی و جذاب باشد. همچنین شرکت مایکروسافت افزونه هایی هم برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس و اج تعبیه کرده اند که بتوانند با این تایم لاین همگام سازی شوند. این موضوع می تواند کمک شایانی به کاربران مرورگر کروم کند.

به روزرسانی جدید ویندوز 10 به بازار عرضه شد

برنامه YourPhone

به روزرسانی جدید ویندوز 10 به بازار عرضه شد

شرکت مایکروسافت همچنین از برنامه YourPhone برای کاربران رونمایی کرده است که کاربران می توانند با کمک این اپلیکیشن برنامه های اندروید و iOS را روی ویندوز 10 اجرا کنند. باید به این موضوع اشاره کنیم که فعلا بیشتر افزونه های این برنامه جدید مربوط به سیستم عامل اندروید است.

شما در این برنامه به راحتی می توانید عکس ها ، پیام ها و اطلاعات خود را همگام سازی کنید و از ویندوز خود مانند یک گوشی استفاده کنید.

نسخه تازه به روزرسانی جدید ویندوز 10

حالا که به روزرسانی جدید ویندوز 10 به بازار عرضه شده است ، شرکت مایکروسافت تمرکز خود را روی ارائه به روزرسانی بعدی قرار داده است. نام این به روزرسانی  19H1 نام دارد و این به روزرسانی احتمالا در ماه مارچ سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد. شرکت مایکروسافت هنوز جزئیاتی در مورد این به روزرسانی سال 2019 خود ارائه نکرده است اما قطعا در کنفرانس های بعدی این شرکت شاهد جزئیاتی بیشتری در مورد این به روزرسانی خواهیم بود.

امیدواریم از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما دوستات می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها