به روز رسانی اندروید 9 برای J7 Pro و J7 Nxt عرضه شد

0
319
به روز رسانی اندروید 9 برای J7 Pro و J7 Nxt عرضه شد

به روز رسانی اندروید 9 برای J7 Pro و J7 Nxt که گوشی های هوشمند دو سال اخیر این برند به شمار می رود بسیار جالب توجه خواهد بود، به زودی تمام گوشی های هوشمند این مدل در سراسر جهان به روز رسانی اندروید 9 را با رابط کاربری جدید One سامسونگ در اختیار کاربران قرار می دهد.

J7 Pro یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ در سال های اخیر است، این کمپانی مشهور با وجود اینکه به مدتی پیش برای رسیدن به اهداف خود گوشی های سری M را جایگزین این سری گوشی های هوشمند کرد با این وجود گوشی های سری J سامسونگ فروش بسیار خوبی را به دست آورده اند.

به روز رسانی اندروید 9 برای J7 Pro و J7 Nxt در کدام کشور های عرضه شده است؟

این به روز رسانی در ابتدا برای کاربران کشورهایی مانند روسیه، مکزیک، اسپانیا و الجزایر عرضه می شود و نسخه دیگر در برای تایلند منتشر می شود. این به روز رسانی حجمی در حدود 1 گیگابایتی دارد و همین موضوع برای نسخه دیگر نیز صدق می کند. به روز رسانی جدید سامسونگ با پچ امنیتی مایکروسافت همراه است. در مورد نسخه های دیگر این محصول نیز انتظار می رود این به روز رسانی در مدت کوتاهی برای کشور های دیگر عرضه شود.به روز رسانی اندروید 9 برای J7 Pro و J7 Nxt در کدام کشور های عرضه شده است؟

انتظار می رود که این به روز رسانی سیستم عامل اندروید 9 ویژگی های بسیار جذابی را برای رابط کاربری جدید سامسونگ ایجاد کند که به بهبود شرایط رابط کاربری کمک بسیاری داشته باشد.

گوشی های هوشمند سری J سامسونگ تا سال گذشته در اختیار کاربران قرار می گیرفت و سامسونگ به دلیل تمرکز بیشتر روی گوشی های میان رده خود محصولات سری M را جایگزین سری هایی مانند Oneو J و… خواهیم بود و دیگر گوشی های سری جی تولید نمی شود اما همچنان طرفداران بسیاری دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها