به روز رسانی جدید گوشی های iPhone جنجال به پا کرد!

0
365
به روز رسانی جدید گوشی های iPhone جنجال به پا کرد!

به نظر می رسد که خبرهای حاشیه این در مورد شرکت اپل و محصولات آن تمامی ندارد و در تازه ترین خبر مشخص شده که به روز رسانی جدید گوشی های iPhone دردسرساز شده است.

رونمایی از به روز رسانی جدید گوشی های iPhone و مشکلات آن

هفته گذشته شرکت اپل از نسخه جدید به روز رسانی گوشی های iPhone رونمایی کرد. این به روزرسانی دو مشکل بوجود آمده در سیستم عامل iOS را به طور کامل برطرف کرد. مشکل اول در زمینه تخریب حافظه داخلی بود و دیگری دسترسی های یک برنامه و تولید کدهای مشابه برای دریافت این دسترسی ها بود اما مهم تر از همه این به روز رسانی جدید باگ موجود در برنامه FaceTime را نیز برطرف کرد. فکر این موارد چیزهایی بود که شما منتظر بودید هر چه سریع تر برطرف شود درست است؟

اعتراض کاربران نسبت به باگ های موجود در این به روز رسانی

این به روز رسانی جدید به نظر می رسد که مشکلات دیگری را برای کاربران سیستم عامل iOS به وجود آورده است. این به روز رسانی باعث قطع هم زمان اینترنت خط و Wi-Fi شده است. حالا بر اساس گزارش های مختلف به نظر می رسد کاربرانی که تا به حال چنین مشکلی را تجربه نکرده بودند با این مشکل مواجه شده اند.

برای مثال یک کاربر در توییتر خود اعلام کرده از زمانی که به روز رسانی جدید را نصب کرده ، گوشی وی دیگر هیچ سیم کارتی را قبول نمی کند. این کاربر همچنین از شرکت اپل درخواست کرده تا این مشکل هر چه سریع تر برطرف شود و به دیگر کاربران هم توصیه کرده تا این به روز رسانی را روی گوشی خود نصب نکنند.

قطع شدن اینترنت خط و Wi-Fi کاربران

یک کاربر دیگر اعلام کرده زمانی که این به روز رسانی را روی گوشی iPhone XS خود نصب کرده دیگر نمی تواند از طریق خط خود به اینترنت متصل شود. این کاربر هم از اپل خواسته تا هرچه سریع تر این مشکل را برطرف سازد. یک کاربر iPhone XS Max نیز اعلام کرده بعد از نصب این به روز رسانی دیگر نتوانسته به Wi-Fi منزل خود وصل شود.رونمایی از به روز رسانی جدید گوشی های iPhone و مشکلات آن

ادامه دار شدن این باگ در به روز رسانی های iOS

گزارش های زیادی از ناراحتی کاربران و مشکلات آنها در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام کرده اند که نه تنها ارتباطات اینترنت خط و Wi-Fi آنها قطع شده بلکه مشکلاتی هم تاثیرات منفی روی AirPods ، Touch ID و دیگر ویژگی های این سیستم عامل شاهد بوده اند. این باگ ها از زمان ارائه به روز رسانی iOS 12.1.1 شروع شده است و کاربران اصلا از ادامه پیدا کردن این باگ ها راضی نیستند.

کاربران منتظر رونمایی از به روز رسانی بعدی هستند

اصلا نمی توان به هیچ وجه این به روزرسانی را توجیه کرد ولی امیدواریم که این باگ ها در به روزرسانی iOS 12.1.5 برطرف شود.

نظر شما در مورد این به روز رسانی جدید iOS چیست؟آیا شما هم با این مشکلات مواجه شده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در مورد این خبر و مشکلات این به روز رسانی در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها