به روز رسانی جدید گوگل قابلیت Dark Mode را به نرم افزار تقویم اضافه می کند

0
246
به روز رسانی جدید گوگل قابلیت Dark Mode را به نرم افزار تقویم اضافه می کند

گوگل به تازگی اعلام کرده است که حالت تاریک یا همان Dark Mode روی نرم افزار های Calendar و Keep قرار می گیرد. پیش از عرضه اندروید 9 به نظر می رسد گوگل قصد دارد این ویژگی را به بسیاری از نرم افزار های خود اضافه کند. هفته گذشته اعلام شد که گوگل کیپ این قابلیت را در طول به روز رسانی جدید گوگل دریافت می کند اما شاریط برای تقویم این شرکت کمی شگفت انگیز است.

اخبار منتشر شده پیرامون به روز رسانی جدید گوگل در مورد حالت تاریک این دو نرم افزار نشان می دهد که اگر قصد استفاده از تقویم گوگل را روی گوشی هوشمند خود دارید، باید به بخش تنظیمات رفته و گزینه General را انتخاب کرده و سپس وارد گزینه تم شوید. در این بخش می توانید حالت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انتخاب حالت تاریک در گوگل کیپ بسیار ساده تر از Calendar است و برای انتخاب حالت تاریک باید به بخش تنظیمات رفته و گزینه Enable Dark Mode را فعال کنید.اخبار منتشر شده پیرامون به روز رسانی جدید گوگل در مورد حالت تاریک این دو نرم افزار نشان می دهد

کدام گوشی های هوشمند به روز رسانی جدید گوگل برای حالت یاد شده را پشتیبانی می کنند؟

بر اساس اخبار منتشر شده گوشی های هوشمند که از اندروید Nugat و بالاتر پشتیبانی می کنند می توانند به این قابلیت برای نرم افزار تقویمدسترسی پیدا کنند، همچنین در مورد گوگل کیپ نیز تمام گوشی های هوشمندی که از نسخه اندروید Lollipop و بالاتر پشتیانی می کنند می توانند از آن بهره مند شوند.کاربرانی که از نسخه آزمایشی اندروید Q نیز استفاده می کنند می توانند به صورت پیش فرض این قابلیت را مورد استفاده قرار دهند.

بر اساس اخبار منتشر شده به روز رسانی جدید گوگل قابلیت Dark Mode را به این دو نرم افزار اضافه می کنددر طول 15 روز برای تمام محصولات عرضه می شود، این برنامه ریزی برای تقویم گوگل از 5 روز گذشته آغاز شده و در مورد گوگل کیپ نیز باید یادآور شویم که روز گذشته برنامه ریزی آن برای عرضه آغاز شده است.

نظر شما در مورد حالت تاریک در نرم افزار ها چیست؟ آیا از این قابلیت کاربردی برای نرم افزار های گوشی هوشمند خود استفاده می کنید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها