به زودی از آپدیت جدید و فوق العاده ی واتساپ رونمایی خواهد شد

0
1881

کالاسودا_واتساپ به زودی از به روز رسانی جدید خود رونمایی خواهد کرد.

  • در به روزرسانی جدید واتساپ از ویژگی تصویر در تصویر ویدیوها رونمایی خواهد شد.
  • این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که ویدیوهای یوتوب و اینستاگرام را در همان برنامه واتساپ مشاهده کنند.
  • هنوز زمان مشخصی برای عرضه این به روزرسانی مشخص نشده است اما ما اطمینان داریم که تا چند هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد.

اپلیکیشن واتساپ در سال ۲۰۱۸ به صورت مداوم به روزرسانی های جدیدی را به بازار عرضه می کند و هنوز هم این به روزرسانی ها ادامه دارد.یک منبع مطلع در این زمینه به ما گفت که این پیامرسان در حال آماده سازی خود برای عرضه ویژگی تصویر در تصویر برای ویدیو به بازار می باشد.

این ویژگی که اولین بار در ماه می برای سیستم عامل iOS منتشر شد ، به کاربران اجازه می دهد که ویدیوهای یوتوب و یا اینستاگرام را در پنجره ای در داخل همین اپلیکیشن مشاهده کنند.به بیان دیگر ، شما دیگر نیاز نیست که برای دیدن ویدیوها از این برنامه خارج و به برنامه های یوتوب یا اینستاگرام بروید.اگرچه این ویژگی جدید هنوز با استوری های اینستاگرام سازگار نیست و شما برای دیدن استوری های اینستاگرام باید به داخل این برنامه بروید.

برای فعال سازی این ویژگی تصویر در تصویر شما باید بر روی گزینه Play کلیک کنید.در عکس زیر این قابلیت را مشاهده می کنید.

ویژگی تصویر در تصویر برای ویدیوها برای کاربرانی که نسخه بتا را در اختیار دارند فعال نخواهد شد ولی در چند هفته آینده این ویژگی برای تمام کاربران فعال خواهد شد.

این ویژگی را می توان جز جدید ترین به روز رسانی های اپلیکیشن واتساپ در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفت. از به روز رسانی های جدید این برنامه می توانیم به قابلیت مکالمه تصویری گروهی ، شناسایی لینک های مشکوک و دسترسی های ادمین اشاره کنیم.

توضیحاتی در مورد اپلیکیشن واتساپ

بهترین نرم افزار موبایل در زمینه ارتباطات ( ارسال پیام )  بهترین عنوانی است که می توان برای این برنامه به کار برد. عنوانی که این نرم افزار چندین سال است که در جهان آن را یدک می کشد .  با این برنامه قطعا با SMS های معمولی خداحافظی می کنید !

پشتیبانی این برنامه از بسیاری از گوشی ها یکی از بزرگترین مزیت های آن است.

با این نرم افزار به راحتی و با بیشترین سرعت می توانید به دوستانتان پیام ( متن ، عکس ، صدا ، تصویر ) بفرستید و در هزینه خود بیش از ۱۰۰ برابر صرفه جویی کنید !!!

برای دریافت پیام نیاز به باز کردن واتساپ نیست ، این برنامه به طور دائم در پس زمینه گوشی شما باز است و هر وقت برای شما پیامی بیاید به شما خبر می دهد ! همانند sms های معمولی شما اما با امکانات و سرعتی فوق العاده تر.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها