به زودی از طراحی جدید دستیار صوتی کورتانا رونمایی می شود

0
467
به زودی از طراحی جدید دستیار صوتی کورتانا رونمایی می شود

به زودی از طراحی جدید دستیار صوتی کورتانا رونمایی می شودکالاسودا_ اخیرا شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد از طراحی جدید برای دستیار صوتی کورتانا رونمایی کند که می تواند برای تمام کاربران این دستیار صوتی جذاب و جالب توجه باشد.

رونمایی از طراحی جدید برای دستیار صوتی کورتانا

شرکت مایکروسافت به نظر می رسد توجه خاصی به دستیار صوتی کورتانا ندارد زیرا قصد دارد تا از طراحی جدید برای UI این دستیار صوتی رونمایی کند که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که افزونه های جدیدی هم همراه این تغییرات به برنامه اضافه خواهد شد.

ویژگی های تازه نسخه جدید دستیار صوتی کورتانا

زمانی که نسخه جدید برنامه کورتانا حالت ثابت پیدا کند ، تمام این تغییرات جدید برای سیستم عامل های اندروید و  iOSارائه خواهد شد. در حال حاضر ، افرادی که از نسخه بتا این برنامه در دو پلتفرم گوشی استفاده می کنند ، می توانند از تغییرات جدید UI این برنامه را مشاهده کنند. خلاصه اینکه به زودی از برنامه جدید دستیار صوتی کورتانا رونمایی می شود و در بخش زیر تمام تغییرات جدید این برنامه را به شما معرفی خواهیم کرد:

– در به روزرسانی جدید قابلیت مکالمه با برنامه کورتانا تسهیل خواهد شد و روشی جدید برای مدیریت برنامه به این دستیار صوتی اضافه خواهد شد.

– قابلیت گوش دادن به موسیقی و پادکست در بخش شروع. تنها از دستیار صوتی کورتانا درخواست می کنید که قطعه مورد علاقه شما را در اسپاتیفای و هر برنامه ای دیگر اجرا کند.

– مدیریت راحت تر وظایف در بخش Task. آماده سازی یک یادآور ، زمان سخت و ایجاد یک وقت اداری با صدای کاربر

– به دوستان خود در اسکایپ با یک دستور صوتی اضافه شوید. شما می توانید تقویم خود را نیز با دستورهای صوتی تنظیم کنید.

به زودی از طراحی جدید دستیار صوتی کورتانا رونمایی می شود

زمان عرضه این نسخه جدید برای کاربران دستیار صوتی کورتانا

اگر شما تا الان جز کاربران نسخه بتا این دستیار صوتی بودید و هنوز نسخه جدید این برنامه را مشاهده نکرده اید باید کمی صبور باشید و عرضه نسخه جدید کمی زمان بر خواهد بود و پس از یک مدت زمان کوتاه شما می توانید از این نسخه جدید استفاده کنید. قطعا این طراحی جدید می تواند برای کاربران جذاب و کاربردی باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها