به زودی از گوشی OnePlus 7 رونمایی می شود!

0
309
به زودی از گوشی OnePlus 7 رونمایی می شود!

به تازگی خبرهای جالب توجه ای در مورد شرکت وان پلاس منتشر شده است که نشان می دهد به زودی شاهد رونمایی از گوشی OnePlus 7 خواهیم بود.

زمان رونمایی از گوشی OnePlus 7

بر اساس گزارش های رسیده احتمالا فردا شاهد پرده برداری از گوشی OnePlus 7 باشیم. در چند هفته گذشته خبرها حاکی از آن بود که کمپانی وان پلاس در مراسم MWC و در یک فضای خاص از نمونه ی اولیه و آزمایشی گوشی 5G خود پرده برداری خواهد کرد ولی حالا به نظر می رسد که داستان تغییر کرده است. حالا گزارش ها نشان می دهد که به زودی کمپانی وان پلاس از گوشی OnePlus 7 پرده برداری خواهد کرد.

طراحی و ویژگی جدید گوشی OnePlus 7

همچنین گزارش ها این موضوع را تایید می کنند که گوشی 4G بعد کمپانی وان پلاس با طراحی خاص خود همراه است. به تازگی از این گوشی منتشر شده است که به کاربران نشان می دهد این گوشی به جای داشتن ناچ یا حفره برای دوربین ، یک مکانیزم کشویی برای محصول جدید خود طراحی کرده که نظیر آن را فقط در گوشی Oppo X مشاهده کرده بودیم.

عکس لو رفته ؛ واقعی یا ساختگی؟

این موضوع را هم باید اشاره کنیم که صاحب اصلی شرکت اوپو و وان پلاس یکی بوده و به همین خاطر است که بعضی اوقات ویژگی های گوشی هم را قرض می گیرند اما این عکس ها یک اما ی بزرگ دارد و اینکه هیچ تضمینی برای صحت و درست بودن این عکس ها وجود ندارد.طراحی و ویژگی جدید گوشی OnePlus 7

محبوبیت محصولات وان پلاس در آمریکا

اگر این مکانیزم کشویی حقیقت داشته باشد ، باید بگوییم که فرق بزرگی بین گوشی OnePlus 7 و مدل کنونی OnePlus 6T وجود خواهد داشت زیرا این گوشی دارای حفره روی صفحه نمایش بود. نکته جالب توجه این است که گوشی OnePlus 6T توسط یک شرکت مخابراتی آمریکایی به بازار عرضه شده و توانسته رتبه پنجم محبوب ترین گوشی در آمریکا را به خود اختصاص دهد.

اظهارات مدیرعامل شرکت وان پلاس

مدیر شرکت وان پلاس اعلام کرده است که گوشی 5G این شرکت در سه ماهه دوم سال به بازار عرضه خواهد شد و اینکه این گوشی در آمریکا به فروش نخواهد رسید.

باید دید که در نهایت این گوشی می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند یا خیر. البته باید به این مساله نیز اشاره کنیم که شرکت وان پلاس هر زمان که گوشی جدیدی به بازار عرضه کرده است توانسته بازخورد خوبی از سوی کاربران و طرفداران شاهد باشد. مراسم MWC هم می تواند فضایی بی نظیر برای این شرکت باشد تا با رونمایی از محصولات خاص خود توجه اذعان عمومی را به خود جلب کند.

همه این مسائل در روزهای آینده مشخص می شود و همه ما منتظر رونمایی از گوشی 5G هستیم تا ببینیم این گوشی چه عملکردی خواهد داشت.

نظر شما در مورد گوشی جدید 5G و OnePlus 7 شرکت وان پلاس چیست؟ آیا این گوشی می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها خواهیم بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها