بیت کوین 10 ساله شد : ساتوشی ناکاموتو کیست؟

0
1693
بیت کوین 10 ساله شد : ساتوشی ناکاموتو کیست؟

بیت کوین 10 ساله شد : ساتوشی ناکاموتو کیست؟کالاسودا_ به تازگی خبری جالب در مورد بیت کوین این ارز دیجیتال حیرت انگیز منتشر شده که نشان می دهد این ارز دیجیتال وارد دهمین سال فعالیت خود شده است و موسس آن هم گروه ساتوشی است

ابداع بیت کوین

در تاریخ سی و یک اُکتبر سال 2008 گروهی موسوم به ساتوشی ناکاموتو برگه ای را با نام بیت کوین منتشر کردند. این سیستم یک چرخه ارز الکترونیکی است توسط این گروه منتشر کرد. ده سال از این سیستم گذشته است و هنوز هیچ کسی از شخصیت واقعی ساتوشی ناکاموتو اطلاعاعی در دست ندارد اما همه در مورد بیت کوین می دانند.

روزهای خوب و بد بیت کوین

بیت کوین در این ده سال روزهای خوب و بدی داشته است ، این ارز دیجیتال حتی به نقطه اوج خود هم رسید که حدود 20 هزار دلار بود و چندین بار هم دچار سقوط شده است. اسم این ارز دیجیتال را ارز آینده نامیده اند ، البته این سیستم به دلیل هرمی بودن آن دچار باگ های بسیاری است اما هنوز پس از 10 سال جای پیشرفت دارد.

یک دهه تاثیرگذاری

جدا از تمام اتفاقات بدی که در مورد بیت کوین رخ داده است ، این ارز توسط گروه ساتوشی ناکاموتو شکل گرفت و سیستم کار آن اصلا مشخص نبود و تنها با چاپ یک برگه A4 کار خود را شروع کردند. این ارز دیجیتال باعث شد تا چند سیستم بعد از آن شکل بگیرد مانند بلاک چین.

بیت کوین 10 ساله شد : ساتوشی ناکاموتو کیست؟

شیوه کار بیت کوین

اما مهم تر از همه این اتفاق یک شبه رخ نمی دهد و این سیستم باعث شد تا افراد طرز نگرش جدیدی نسبت به بیت کوین داشته باشند. خیلی از شرکت ها مانند فیات حقوق کارمندان خود را از طریق بیت کوین پرداخت می کردند که در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد. بیت کوین در کل یک ارز الکترونیکی است که به راحتی می تواند بین افراد جا به جا شود و برخلاف پول نقد ، بیت کوین می تواند در هر فضایی جا به جا شود.

معمای ساتوشی ناکاموتو

جدا از سیستم تراکنش بیت کوین ، هنوز که هنوزه هویت ساتوشی ناکاموتو مشخص نشده است و در این بین تئوری های بسیاری وجود داشته است که بعضی قانع کننده و بعضی غیر قابل باور است. این شخص هر کسی که است ، یک میلیاردر و برنامه نویس باتجربه و نابغه است که بدون انجام کاری ثروت خود را افزایش داده است. همگان منتظر هستند که ببینند شخصیت واقعی ساتوشی ناکاموتو چه کسی است.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها