پژوهش های اخیر خبر از بیماری جدیدی توسط کنه ها می دهند

0
1255

بر اساس اخبار منتشر شده یکی بیماری دیگر به لیست مریضی هایی اضافه شده است که توسط کنه های به افراد منتقل می شود. بر اساس یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند، محققان پزشکی در شمال شرقی چین، با یک تب جدید رو به رو شدند که توسط یک ویروس رو به رو شده اند که توسط یک موجود تننده کوچک ایجاد می شود.

به طور کلی 86 نفر ازHeilongjiang و Mongolia به این بیماری منتقل شده اند و این بیماری به نام ALSV یا Alongshan شناخته می شود.

البته به نظر می رسد این بیماری ها بسیار خطرناک نیست و به غیر از ایجاد تب و سردرد مشکل دیگری را برای کاربران ایجاد نمی کند. این موضوع تایید شده و محققین اعلام کرده اند که هیچ عوارض بالینی دائمی و مرگ در میان بیماران مبتلا به عفونت تایید نشد.

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، در سال 2017، آمریکایی ها 59،349 مورد بیماری ناشی از نیش کنه گزارش داده اند.

بیماری جدیدی توسط کنه ها راه پیش گیری دارد؟

آراکنیدا اغلب مسئول آلوده کردن انسان به بیماری لایم هستند، با این وجود CDC لیستی از 15 بیماری مرتبوط با کنه ها را منتشر کرده که شامل تب RMSF و همچنین ویروس Bourbon می شود. مؤسسه ملی سلامت پیشگیری از نیش زدن را به عنوان یکی از اولویت های اصلی در مقابله با بیماری های مربوط به پشه در نظر می گیرد.

این موسسه توصیه های بسیاری را برای افراد اعلام کرده است که از جمله پوشش لباس هایی که اندام را پوشش می دهند، به خصوص در هنگامی که از خانه خارج می شوید را شامل می شود.

استیتن آیلند که یکی از جنوبی ترین جزیره های نیویورک محسوب می شود در سال های اخیر هزینه های بسیاری را برای کنترل و پیشگیری از بیماری جدیدی توسط کنه ها پرداخت کرده است و بر اساس اخبار موجود از سال 2012 تا 2016 بیماری لایم حدود 250 درصد در این شهر رشد داشته و هزینه های بسیاری را ایجاد کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها