اوبر با تاکسی پرنده در آسمانها نیز به دنبال مسافر است!

0
1269
اوبر با تاکسی پرنده در آسمانها نیز به دنبال مسافر است!

اوبر به عنوان یک شرکت مسافربری آنلاین، خدمات جایگزینی را برای مسافران خود در نظر دارد که از جمله آن می توان به طراحی و توسعه تاکسی های پرنده اشاره کرد.

شرکت ها نیاز به تکامل دارند و اوبر نیز طی آخرین برنامه های خود برای فتح آسمان ها، از طرح مفهومی تاکسی پرنده خود در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرده است. این مسئله به رقابت شدید میان اوبر و لیفت نیز بر می گردد و هر دوی این شرکت ها برنامه توسعه تجارت و کسب و کار خود را در سال 2019 دارند و این یکی از برنامه های این شرکت ها برای رسیدن به اهداف خاص است. شرکت اوبر با شریک تجاری خود قصد دارند به زودی، نخستین سفرهای هوایی خود را در تگزاس و کالیفرنیا راه اندازی کنند.

شریک اوبر در این طرح که بود؟

یکی از شرکای اوبر، هم اکنون در جریان برگزاری یکی از بزرگ ترین رویدادهای فناوری سال، در لاس وگاس از طرح هایی جدید رونمایی کرده است که به طور مشخص به طرح تاکسی های پرنده اوبر مرتبط بود. شریک تجاری اوبر که Bell نام دارد، یک طرح مفهومی از تاکسی پرنده ساخته است که با استفاده از سیستم نیروی هیبرید الکتریکی کار می کند و از مفهوم بالابرهای Bell با 6 کانکتور مجزا استفاده می کند.پیشینه ساخت تاکسی پرنده در دنیا

پیشینه ساخت تاکسی پرنده در دنیا

جالب است بدانید که اوبر اولین شرکتی نیست که به فکر چنین طرح و مفهومی افتاده است. تاکسی های پرنده الکتریکی که با همکاری تویوتا و جت بلو ساخته می شوند، در آینده ای نزدیک به آسمان فرستاده خواهند شد. شرکت مرسدس بنز نیز در ماه می اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال 2023  یک وسیله حمل و نقل هوایی که ترکیبی از هلیکوپتر و هواپیما طراحی کند. همچنین اولین سرویس تاکسی خودران در دوبی رونمایی شد. مقامات حمل و نقل و جاده ای دوبی روز گذشته در نمایشگاه تجارت الکترونیک جیتکس، از سرویس تاکسی خودران خود رونمایی کردند. با توجه به صحبت های این مقامات، خدمات خودروی بدون راننده در این نمایشگاه آغاز شده و در سه ماه آینده در بخش های مختلف شهر به اجرا در خواهد آمد.

 سال پیش نیز مدیر فروش پورشه از ساخت تاکسی های پرنده این شرکت خبر داده است. پورشه که تولیدکننده خودروهای اسپورت فولکس واگن است در حال توسعه خودرویی است که بتواند مسافران را با پرواز جابجا کند. پورشه این کار را در رقابت با دیگر برندهای خودرو همانند تویوتا که اقدام به طراحی تاکسی های پرنده کرده اند شروع کرده است. باید دید که اوبر تا چه میزان می تواند در این طرح و تولید آن موفق باشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها