تاکید بر شبکه بودن متاورس در رویداد MetaBeat

ریچارد جی. کریس از انویدیا در رویداد MetaBeat ، متاورس را این گونه توصیف کرد:  این فراجهان را به عنوان شبکه در نظر بگیرید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat، کریس، معاون پلتفرم Omniverse و توسعه IGM M&E در انویدیا، در یک گفتگوی fireside در رویداد MetaBeat گفت: این شبکه نسل بعدی وب است، سه بعدی است، و امکان تجربه‌های همه جانبه در دنیای مجازی را فراهم می‌کند.

از نظر وی متاورس  همه چیز را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تفاوت اساسی متاورس با اینترنتی که امروزه استفاده می‌کنیم در نوع تجربهٔ آن است.

ما از یک وب سایت بازدید می‌کنیم تا به آنچه ارائه می‌دهد نگاه کنیم.  اما در متاورس با همه چیز در حال تعامل هستیم.

انویدیا اخیراً Omniverse را راه‌اندازی کرده است، مجموعه‌ای از ابزارهای گرافیک ساختمان در متاورس.

این پلتفرم گرافیکی از Universal Scene Description (USD) استفاده می‌کند، نرم‌افزاری که توسط پیکسار توسعه یافته و امکان ساخت مشارکتی صحنه‌های سه بعدی را دارد.

علاوه بر این، Nvidia از Omniverse Cloud رونمایی کرده است. این کل پلتفرم را به فضای ابری منتقل می‌کند، بنابراین در همه جا، توسط هر کس و در هر دستگاهی قابل دسترسی است.

از نظر کریس، جفت‌های دیجیتالی مانند متاورس بخشی از زندگی همه ما خواهد بود.

آنها کارایی و بهینه سازی را ارتقا می‌دهند.

برای مثال، BMW  از دوقلوهای دیجیتالی استفاده کرده تا فرآیندها را ارزیابی کنند. آمازون نیز از دوقلوی دیجیتالی انبارهای خود برای آموزش بهتر ربات‌های ها استفاده می‌کند.

دوقلوهای دیجیتال همچنین می‌توانند نقش مهمی در مراقبت‌های بهداشتی داشته باشند. اتاق‌های عمل در حال ساخت دوقلوهای دیجیتالی هستند که در آن پزشکان قبل از عمل‌های بسیار پیچیده با آن مواجه شوند.

چه زمانی متاورس همه گیر می‌شود؟

طبق نظر کریس ما هنوز در فراجهان نیستیم. دقیقاً مانند اینترنت، باید یک اتحاد حول یک استاندارد وجود داشته باشد.

برای موفقیت متاورس، باید برای همه در دسترس باشد.

هیچ شرکتی نمی‌تواند متاورس را بسازد.  این فناوری به طور ارگانیک رشد خواهد کرد، درست مانند وب.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها