تبدیل فایل ویدیویی به فایل گیف برای کامپیوتر و اندروید

0
1422
تبدیل فایل ویدیویی به فایل گیف برای کامپیوتر و اندروید

تبدیل فایل ویدیویی به فایل گیف برای کامپیوتر و اندروید از سرگرمی های چند سال اخیر شبکه های اجتماعی به شمار می رود، البته گیف ها یا همان تصاویر متحرک قابلیت های بسیار زیادی دارند که می تواند در کارهای تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار گیرند، در این بخش قصد داریم به آموزش تبدیل فایل ویدیویی به فایل گیف به روش های مختلف بپردازیم.

روش های تبدیل فایل ویدیویی به گیف

به طور کلی روش های مختلفی برای تبدیل فایل ها به گیف وجود دارد و کاربران می توانند از طریق نرم افزار و همچنین ابزار های آنلاین از این قابلیت بهره مند شوند و همچنین برای گوشی های هوشمند نیز نرم افزار هایی وجود دارد که می توانید به سادگی از ان ها استفاده کنید.روش های تبدیل فایل ویدیویی به گیف

تبدیل ویدیو به گیف به صورت آنلاین

تبدیل ویدیو به گیف به صورت آنلاین را می توان ساده ترین روش برای این کار معرفی کرد، وب سایت img2go را باید بهترین محیط برای تبدیل ویدیو به گیف دانست، استفاده از این ابزار بسیار ساده است.

پس از وارد شدن به سایت باید ویدئو مورد نظر خود را آپلود کنید، در این بخش روش های مختلفی برای آپلود ویدئو وجود دارد.

در بخش پایینی تنظیمات مشاهده می شوند، در این بخش می توانید سایز ویدئو، کیفیت و حتی رنگ های گیف خود را انتخاب کنید و به شخصی سازی آن ها بپردازید.

حال پس از شخصی سازی ویدئو گزینه Start را انتخاب کنید تا فایل خروجی گیف شما در اختیارتان قرار گیرد.تبدیل ویدیو به گیف به صورت آنلاین

تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام / تبدیل MP4 به GIF

یکی از جذاب ترین روش ها برای تبدیل MP4 به GIF از طریق تلگرام است، ربات Video to GIF Converter یا همان @vgifbot این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید پس از وارد شدن به محیط ربات ویدئو خود را در آن قرار داده و خروجی مناسب خود را دریافت کنید. اگر از گیف های تلگرامی بسیار استفاده می کنید این ابزار مناسب تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام / تبدیل MP4 به GIFاست.تبدیل ویدیو به گیف در تلگرام / تبدیل MP4 به GIF

برنامه تبدیل فیلم به گیف برای کامپیوتر

Movavi Video Converter را باید یکی از ساده ترین ابزار های برنامه تبدیل فیلم به گیف برای کامپیوتر دانست، این نرم افزار در کنار قابلیت های بسیار رابط کاربری ساده ای نیز دارد. برای استفاده از این نرم افزار پس از دانلود آن می توانید به روش زیر به تبدیل MP4 به GIF بپردازید.

پس از نصب نرم افزار وارد محیط رابط کاربری آن شوید

در بخش Add Video Files می توانید ویدئو مورد نیاز خود را پیدا کنید.

پس از انتخاب ویدئوی مورد نیاز باید بخشی را که قصد دارید به فایل گیف تبدیل کنید را مشخص کرده و از آن را برش دهید تا همان قمت به فایل گیف تبدیل شود، توجه داشته باشید که اگر ویدئو طولانی باشد تنها باید یک بخش از ویدئو را تبدیل کرد.

حال پس از انتخاب ویدئو باید وارد تب تصاویر شده و گزینه گیف را انتخاب کنید،در این بخش نیاز دارید که موارد مورد نیاز در بخش هایی مانند سایز فریم ، روش تغییر سایز و همچنین کیفیت را انتخاب کنید.

حال به تبدیل ویدئو ویدئو به گیف بپردازید.برنامه تبدیل فیلم به گیف برای کامپیوتر

برنامه تبدیل فیلم به گیف با کیفیت بالا در اندروید

Gif Maker and Editors را باید برنامه تبدیل فیلم به گیف با کیفیت بالا در اندروید دانست. این نرم افزار قابلیت های بسیار زیادی دار و در یک محیط بسیار ساده می توانید به ساخت ویدئو های مختلف بپردازیم. با استفاده از این نرم افزار می توانید بخشی از ویدئو را برش دهید و آن را به تصاویر متحرک تبدیل کنید، البته قابلیت جذاب این نرم افزار را باید این موضوع دانست که با انتخاب 200 تصویر نیز ساخت این گیف امکان پذیر است. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و پس از دانلود آن از استور رسمی گوگل می توانید به سادگی به استفاده از آن بپردازید.

همانطور که بیان شد برای تبدیل فایل ویدیویی به فایل گیف برای کامپیوتر و اندروید روش های مختلفی وجود دارد و در این بخش تنها به بررسی چند مورد از آن ها پرداختیم.نظر شما در این مورد چیست؟ کدام ابزار را بهترین روش برای تبدیل MP4 به GIF می دانید.برنامه تبدیل فیلم به گیف با کیفیت بالا در اندروید

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها