تبلت جدید دیگری از سامسونگ به زودی معرفی می شود

0
237
تبلت جدید دیگری از سامسونگ به زودی معرفی می شود

سامسونگ تبلت خود به نام Galaxy Tab S5e را در بهمن ماه گذشته معرفی کرده است، تبلتی که بسیار نازک است. سامسونگ در مورد این تبلت بیان کرده است که ضخامت این تبلت تنها 5.5 میلی متر است و ان را با گلکسی S4 مقایسه کرده است که ضخامت 7.1 میلی متری داشته است.

سامسونگ تبلت نازک طراحی می کند

شرکت اعلام کرده است که تبلت دیگری نیز در تاریخ 26 آوریل در امریکا رونمایی خواهد شد. سامسونگ روی موضوع نازک بودن تبلت هایش حسابی مانور می دهد و باید دید تبلت بعدی تا چه اندازه نازک است؟ سامسونگ برای این کار این تبلت را در آگهی های تلویزیونی تبلیغ کرده است. در طول آگهی خواهیم دید که افراد چگونه این تبلت را از فضاهای باریکی مانند زیر در یا تخته های کف آشپزخانه و داخل کتاب آشپزی عبور می دهند. علاوه بر آن، این تبلت دارای وزن بسیار سبک 400 گرمی است.

فروش از طریق خرده فروشی ها

تبلت Galaxy Tab S5e از اواخر ماه جاری با قیمت 499 دلار توسط خرده فروشانی چون آمازون و بست بای به فروش می رسد. این تبلت با صفحه نمایش سوپر آمولد 10.5 اینچی مجهز به رزولوشن 2560 در 1600 پیکسلی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 670 و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. برای افرادی که به دنبال حافظه بیشتری می گردند، باید گفت که می توانند از کارت های میکرو اس دی تا ظرفیت 512 گیگابایت استفاده کنند.سامسونگ تبلت خود به نام Galaxy Tab S5e را در بهمن ماه گذشته معرفی کرده است

ویژگی های فنی

این تبلت دارای یک سیستم بلندگوی چهارگانه است که از تکنولوژی استریو خودکار چرخان استفاده می کند. این به این معنی است که این تبلت از صدایی عالی پشتیبانی می کند که چه در حالت عمودی و چه در حالت افقی قرار دادن تبلت به خوبی کار می کند. دوربین اصلی این تبلت 13 مگاپیکسل بوده و دوربین جلو نیز لنز 8 مگاپیکسلی دارد. از دیگر مشخصات آن نیز می توان به باتری 7400 میلی آمپری و اندروید پای از پیش نصب شده روی این تبلت اشاره کرد. اولین به روز رسانی نرم افزاری برای این تبلت اواخر امسال به همراه بیکسبی 2.0 برای مشترکین تی موبایل، اسپرینت و … عرضه خواهد شد.

اسکنر اثر انگشت در کجا قرار خواهد گرفت؟

انتظار می رود که اسکنر اثر انگشت تبلت جدید نیز مانند Tab S5e داخل دکمه پاور تبلت قرار گیرد، اگر چه حسگر تشخیص چهره نیز در دسترس خواهد بود. همچنین یک کاور بوک برای اکسسوری هایی مانند اضافه کردن کیبورد نیز برای تایپ دقیق و راحت تر از این پس در اختیار کاربران تبلت قرار می گیرد. پیش فروش این محصول از 12 تا 25 آوریل بوده و 26 آوریل رونمایی می شود.

نظر معاون ارشد سامسونگ در آمریکا در این باره
آلنان کاتن، معاون ارشد و مدیر کل سامسونگ در آمریکا در این مورد می گوید: ما معتقدیم که مصرف کنندگان ما سزاوار این هستند که دستگاه هایی کاملا مناسب با نیازهایشان در خصوص سرگرمی خانگی، قابلیت حمل و نقل یا اتصال هوشمند و … داشته باشند. به همین دلیل ما بسیار هیجان زده هستیم که این تبلت ها را به مجموعه محصولات قوی خود معرفی کنیم. زیرا هر یک از ویژگی های برتر برای پاسخگویی به نیازهای خاص مصرف کنندگان طراحی شده است.تبلت جدید دیگری از سامسونگ

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها