آیپد پرو های نسل آینده چه کمبودهایی را باید جبران کنند؟

0
900
تبلت آیپد پرو

تبلت های آیپد پرو اکنون یکی از تبلت های پیشرفته و گران قیمت دنیاست، در حقیقت آیپد پرو را می ‌توان نسخه‌ بزرگ شده و بهبود یافته آیپدهای پیشین اپل دانست. شگفت ‌انگیزترین ویژگی این تبلت مربوط به نمایشگر آن می‌ شود اما این محصول نیز بی نقص نیست و نیاز است که در نسل آینده این محصول ویژگی هایی به آن اضافه است.

آیپد نیاز به سیستم عامل اختصاصی خود دارد

آیپد با دارا بودن سیستم عامل iOS بسیار شبیه به آیفون و تبدیل به شبکه ای از اپلیکیشن های بی فایده در هوم اسکرین شده است. شاید این موضوع برای افرادی که در سال 2010 در حال یادگیری کار با تبلت بودند، جالب بود که با همان سیستم عامل آیفون کار کنند تا آن را یاد بگیرند. اما این موضوع برای سال های کنونی جواب نمی دهد. قدرت خام آیپد پرو سریع تر و بیشتر از بیشتر لپ تاپ هایی است که از انها استفاده می کنیم، اما تقریبا هیچ راهی برای مهار و استفاده کامل از آن در جریان کار روزمره وجود ندارد. صفحه نمایش آن قابلیت تقسیم شدن، app dock و ویژگی های دیگری نیز دارد، اما همه این ها کافی نیست و نیاز است که آیپدهای جدید با سر و شکل و سیستم عاملی جدید معرفی شوند تا کاربران را ترغیب به خرید کنند.

تبلت جدید اپل

پایه صفحه کلید واقعی با یک پد لمسی

مایکروسافت و گوگل اکنون از پد لمسی پشتیبانی می کنند، شاید وقت آن رسیده که آیپد پرو نیز به این مسئله توجه جدی تری نشان دهد. خصوصا اگر ipad pro یک ابزار حرفه ای برای نویسندگان باشد، استفاده از این ویژگی ضروری است. همچنین وجود یک صفحه کلید جذاب کاررا برای نویسندگان راحت تر کرده است. چیزی مانند گزینه های صفحه کلید pixel Slate دقیقا همان چیزی است که ipad pro نیاز دارد.

وجود چند پورت اضافی USB-C

شاید نیاز است که چند پورت اضافی تایپ C در این تبلت وجود داشته باشد. این کار موجود می شود که انعطاف پذیری بیشتری را  برای این تبلت فراهم می آورد.

تعداد اپلیکیشن های پیشرفته بیشتر

اپل باید برنامه های جسورانه تری که بیشترین استفاده را از سخت افزار قوی این تبلت دارند، مورد استفاده قرار دهد. اما این موضوع تاکنون روی تبلت های آیپد اتفاق نیفتاده است. چرا برنامه هایی مانند logic، Final Cut pro X و برخی ایده ها و برنامه های جدید به این تبلت اضافه نمی شود؟ اپل می تواند راه را برای توسعه دهندگان برنامه های بیشتر باز کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها