ترکیب هوش های مصنوعی شرکت اَپِل در قالب یک تیم

0
454

کالاسودا_آقای جان جیاناندرا به تازگی سرپست تیم هوش مصنوعی شرکت اَپِل شده است و قرار شده تا تغییرات عظیمی رو در این بخش بوجود آورند.

شرکت اَپِل به تازگی تصمیم گرفته است تا تمام سیستم های هوش مصنوعی خود رو در قالب یک فضای مشخص و سرپرستی جان جیاناندرا تشکیل دهد. ایشون قبلا سرپرست تیم تحقیقاتی و هوش مصنوعی گوگل بوده اند.تمام این خبرها به تازگی منتشر شده است و اکنون جیاناندرا سرپرست ماشین های یادگیری اَپِل یعنی سیری و Core ML می باشد.هوش مصنوعی Core ML یک سالی می شود که توسط شرکت اَپِل طراحی شده و وظیفه دارد تا برنامه و سرویس های سیستم عامل iOS بهتر و راحت تر اجرا شوند.

سیری یک برنامه کاربردی برای سیستم عاملِ iOS اپل است که به عنوان یک دستیار شخصی کار می کند.این برنامه از یک رابط کاربری که به زبان طبیعی کار می کند استفاده کرده تا بتواند به سوالات پاسخ داده، پیشنهاداتی ارائه داده، و انجام این کارها را به وسیله ارسال درخواست ها به یک مجموعه از خدمات وب صورت می گیرد.

نرم افزار هم در نسخه اصلی و هم به عنوان یک برنامه کاربردی برای iOS، این برنامه با زبان فردی کاربر انطباق یافته و نتایجی منحصرِ به کاربر ارائه می دهد. سیری رسماً در App Store (که منبعی برای دریافتِ برنامه های iOS بوده و توسط شرکت Apple طراحی و پیاده سازی شده است) توسط شرکت سیری عرضه شد که Apple این شرکت را در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۱۰ خریداری کرد.

این مسئولیت کاملا حساس و اساسی می باشد و باید با دقت بسیاری کارها رو پیگیری کند.هوش مصنوعی مورد استفاده در این بخش زبان تحیلی و کامپیوتر می باشد و تلاش شده تا تلفیق سیری و Core ML بی نظیر و عالی باشد و تلاش می شود تا این هوش مصنوعی بتواند اشیا رو به خوبی تشخیص دهد و این ویژگی در اپلیکیشن ها به وضوع دیده خواهد شد.

به خاطر شرکت اَپِل تاکید بسیاری بر روی امنیت اطلاعات کاربران دارد ، نمی تواند نقش اساسی و جدی ای در زمینه هوش مصنوعی داشته باشد و این هوش مصنوعی قطعا ضعیف تر از هوش مصنوعی های شرکت فیسبوک ، گوگل و دیگر کمپانی قوی سیلیکون می باشد زیرا آنها سالانه مبالغ بسیاری رو صرف مقوله هوش مصنوعی می کنند.

این موضوع باعث شده تا شرکت اَپِل جایگاه متزلزلی در زمینه خانه های هوشمند داشته باشد.البته برنامه هایی مانند Map و Photo در سیستم عامل iOS می تواند رقیب بی نظیری برای Google و دیگر شرکت ها باشد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها