تست دوربین P20 Pro هواوی

0
1480
تست دوربین P20 Pro هواوی

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تست دوربین P20 Pro هواوی بپردازیم و شکی نیست که این مقاله می تواند برای شما دوستان جذاب و کاربردی باشد.

تست دوربین P20 Pro هواوی : گوشی پیشرفته P20 Pro هواوی

گوشی P20 Pro هواوی یکی از گوشی های پرچم دار شرکت چینی است و در مورد تست دوربین P20 Pro هواوی بگوییم که دوربین این گوشی دارای جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه عکاسی است. با یک نگاه کلی به پشت این دوربین می توانیم بگوییم که گوشی P20 Pro هواوی اولین گوشی است که دارای سه دوربین است. اگرچه این قابلیت سه دوربین در تست دوربین P20 Pro هواوی دارای یک سیستم دو دوربین است که سومین دوربین نقش لنز را ایفا می کند.

تست دوربین P20 Pro هواوی : سیستم یکپارچه سنسور

سیستم یکپارچه سنسور این دوربین می تواند چند کاربری بی نظیر در تست دوربین P20 Pro هواوی داشته باشد: این سیستم می تواند در خیلی از افکت های این دوربین کاربرد داشته باشد و به راحتی قابلیت این موضوع را داراست تا بتواند عکس های با کیفیتی را نیز برای شما ثبت کند.

تست دوربین P20 Pro هواوی : مشخصات کلی دوربین

تست دوربین P20 Pro هواوی : مشخصات کلی دوربین

– تنظیمات سه دوربین

– دوربین اصلی : 40 مگاپیکسل ، طول نقطه کانونی 27mm

– دوربین ثانویه : 20 مگاپیکسل ، طول نقطه کانونی 27mm

– دوربین سوم : 8 مگاپیکسل ، طول نقطه کانونی 80mm

– حالت Aperture و طول نقطه کانونی 55mm

– PDAF روی سنسور اصلی

– ویدئو 4K

– حالت اسلوموشن با 720p

– صفحه نمایش 6.1 و رزولوشن 2240*1080

– چیپ ست 970 کایرین

تست دوربین P20 Pro هواوی : تست کُلی

این دوربین با کسب نمره 109 توانست رکورد خوبی را در سایت Dx0Mark.com رقم بزند. این نمره هم رده نمره های گوشی iPhone X ، Google Pixel 2 و سامسونگ گلکسی اس 9 است. تست دوربین P20 Pro هواوی به قدری خوب پیش رفته است که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. تست دوربین P20 Pro هواوی به سبکی است که در نگاه اول شاید ساده به نظر برسد ولی با بررسی سنسورها ، زاویه عکس ها ، روشنایی موجود در فضا سنجیده می شود.تست دوربین P20 Pro هواوی : تست کُلی

تست دوربین P20 Pro هواوی : ویدئوهای با کیفیت

تست دوربین P20 Pro هواوی در بخش ویدئو هم  بی نظیر عمل کرده است. در تست دوربین P20 Pro هواوی ، این دوربین با داشتن فوکوس اتوماتیک ، لرزش نزدیک به صفر و نویز پایین در ویدئو توانسته کیفیتی بی نظیر را ارائه کند. تست دوربین P20 Pro هواوی به ما نشان داد که دوربین این گوشی می تواند جز بهترین دوربین با قیمتی مقرون به صرفه باشد.

تست دوربین P20 Pro هواوی : سیستم فوکوس اتوماتیک

سیستم فوکوس اتوماتیک دوربین P20 Pro هواوی به قدری خوب و با کیفیت در تمام شرایط کارایی دارد که نگاه هر کاربری را می تواند به خود جلب کند. ترکیب رنگ ها دارای جذابیت بسیاری است.تست دوربین P20 Pro هواوی : سیستم فوکوس اتوماتیک

تست دوربین P20 Pro هواوی : نور کم و فلش دوربین

در بخش نور شب و عکس های دوربین این گوشی در تست دوربین P20 Pro هواوی شاهد این موضوع بودیم که نور کم اصلا تاثیر آن چنانی روی عکس های این گوشی نمی گذارد و عکس های با کیفیتی توسط دوربین این گوشی ثبت شود. در نمونه عکس هایی که در بخش پایین می بینید ، دوربین گوشی هواوی توانسته جزئیات بهتر و مناسب تری را در عکس های خود جای دهد و همچنین در تست دوربین P20 Pro هواوی شاهد این موضوع هستیم که عکس های گوشی های گوگل و iPhone کیفیت عکس های گوشی هواوی را ندارد.

استفاده از فلش دوربین اصولا ایده ی کاملا بدی است اما فلش دوربین گوشی P20 Pro هواوی توانسته این دیدگاه را به طور کامل تغییر دهد. در تست دوربین P20 Pro هواوی شاهد این موضوع بودیم که عکس ها با کیفیت بالا و جزئیات بهتر ثبت می شوند.

تست دوربین P20 Pro هواوی : تغییر دهنده ی بازی

اصولا دوربین گوشی های جدیدی که به بازار عرضه می شود به این صورت اند که کمی بهتر از مدل سابق خود هستند اما وقتی به عکس های و نتایج تست دوربین P20 Pro هواوی نگاه می کنیم ، به نظر می رسد که هواوی توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. سیستم سه دوربین گوشی P20 Pro  هواوی توانسته نوآوری خوبی در صنعت گوشی را به بازار عرضه کند و به اصطلاح تغییر دهنده ی بازی باشد. قطعا شرکت هواوی تلاش می کند تا بعد از تست دوربین P20 Pro هواوی ،بهترین گوشی ها را به بازار عرضه کند.تست دوربین P20 Pro هواوی : تغییر دهنده ی بازی

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها