تصاویری از کیت‌ توسعه کنسول پلی‌استیشن 5 لو رفت

0
512

همیشه در زمان تولید و ساخت یک کنسول جدید، کیت های توسعه آن کنسول در اختیار توسعه دهندگان و بازی‌سازان قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن‌ها، بتوانند بازی‌های خود را برای سخت افزار مورد نظر بسازند و در اختیار بازی‌بازان قرار دهند. حال، به نظر می‌رسد که تصاویری از کیت توسعه کنسول نسل نهمی شرکت سونی، یعنی پلی‌استیشن 5 لو رفته است.

به تازگی تصاویری اولیه از مدل سه بعدی کیت توسعه کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر شده و حتی مدیر گروه مهندسی شرکت سونی و یکی از طراحان ارشد استودیوی کدمسترز (Codemasters) نیز این تصاویر و طرح‌ها را تایید کرده است. منتشر شدن یک سری طرح سه بعدی از کیت های توسعه کنسول پلی‌استیشن 5،‌نشان می‌دهد که سونی به تازگی آن‌ها را به صورت عمده در اختیار توسعه دهندگان فرست پارتی قرار داده و آن‌ها در حال توسعه و تست بازی های خود برای کنسول نسل نهمی سونی هستند.

اما نکته جالب این جا است که یک گروه از منبع Lets go Digital، طرح های سه بعدی و با کیفیتی را از این کیت طراحی کرده اند که می‌تواند دید خوبی از کیت‌های توسعه پلی‌استیشن 5 به ما بدهد. شما می‌توانید این تصاویر را در زیر مشاهده نمایید:

آیا این طرح نهایی کیت‌های توسعه کنسول پلی‌استیشن 5 است؟ چقدر احتمال دارد که این تصاویر، به مدل نهایی کنسول پلی استیشن 5 نزدیک باشند و اصلا شباهتی بین کیت توسعه و مدل اصلی وجود دارد یا خیر؟ نگاهی دقیق به این رندرهای سه بعدی بیندازید و این تصاویر را به خاطر بسپارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها