تعرفه اینترنت حجاج ایرانی چقدر است؟

0
198
تعرفه اینترنت حجاج ایرانی چقدر است؟

حجاج ایرانی که قصد دارند از طریق اینترنت با خانواده های خود ارتباط برقرار کنند باید بدانند که دو اپراتور ایرانی برای آن ها تعرفه های جدیدی وضع کرده اند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، ایجاد ارتباط در عربستان برای حجاج ایرانی جدا از سیم کارت هایی که می توانند در آن کشور خریداری کنند، استفاده از اینترنت سیم کارت های ایرانی شان است. حالا اپراتورهای ایرانی برای حجاجی از اینترنت سیم کارت های ایرانی بهره می برند تعرفه های خود را اعلام کرده اند.

در این رابطه مشترکان همراه اول، برای استفاده از هر مگابایت اینترنت مصرف آزاد، ۵۰۰ تومان پرداخت کنند. همچنین مشترکان ایرانسل نیز می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱۱۱۱* و یا استفاده از نرم‌افزار کاربردی ایرانسل من پس از فعال‌سازی رومینگ بین‌المللی از بسته‌های ۱۰ مگابایت روزانه رایگان خود استفاده کنند. ایرانسل همچنین پنج بسته ویژه ۷۵ تا ۱۰۲۴ مگابایتی، برای حجاج در نظر گرفته است که این دسته از مشترکان ایرانسل از زمان فعال‌سازی بسته‌های ویژه حج تا یک هفته برای استفاده از آن‌ها زمان دارند.

این در حالی است که برای ارسال پیامک یا تماس گرفتن یا دریافت تماس نیز از سوی اپراتورها تعرفه هایی برای مشترکان تعریف شده است. تماس با ایران هر دقیقه ۳۶۰۰ تومان، دریافت تماس از ایران هر دقیقه ۲۴۰۰ تومان، تماس با عربستان هر دقیقه ۲۰۰۰ تومان، و ارسال پیامک ۱,۰۰۰ تومان تعرفه هایی هستند که همراه اول تعیین کرده است.

مشترکان ایرانسل نیز برای برقراری تماس به ازای دریافت تماس ۲۰۰۰ تومان، مکالمات داخلی و تماس با ایران ۳,۸۰۰ تومان و ارسال پیامک ۹۰۰ تومان پرداخت می کنند البته دریافت پیامک برای مشترکان ایرانسل در حج رایگان است.

گفتنی است، همراه اول برای زائران حج تمتع سیم‌کارت اعتباری رایگان ویژه حجاج در نظر گرفته است. زائران می‌توانند از طریق دفاتر زیارتی یا مراجعه به دفاتر و مراکز خدماتی منتخب همراه اول نسبت به دریافت سیم‌کارت اعتباری رایگان ویژه حجاج اقدام کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها