نمره تعمیرپذیری گوشی S10 در تست ها نشان از پیچیدگی تعمیر این گوشی دارد

0
422
نمره تعمیرپذیری گوشی S10 در تست ها نشان از پیچیدگی تعمیر این گوشی دارد

این روزها با گران شدن قیمت گوشی ها، بسیاری از افراد دوست دارند گوشی ای که می خرند را تا سال ها نگهدارند. به همین خاطر میزان تعمیرپذیری این گوشی ها در نظر کاربران بسیار مهم است، چرا که بودجه افراد محدود است و خواهان این هستند که اگر گوشی آنها خراب شد حداقل بتوانند تا سه سال به کمک تعمیر از گوشی خود استفاده کنند.

به تازگی شرکت iFixit تست تعمیرپذیری گوشی S10 را انجام داده و نمره 3 از 10 را در تعمیرپذیری به دست آورده است که این موضوع را با توجه به باتری غیرقابل تعویض و محافظ شیشه ای صفحه نمایش در پشت و جلوی گوشی انجام داده است.

اگر حسگر مشکل پیدا کرد…

اما کسب این نمره به دلیل پیچیدگی زیاد ماژول این گوشی به دست آمده است. یکی از مهم‌ ترین مشخصه‌ های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس، وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که طبق بررسی های iFixit، این حسگر مستقیما به نمایشگر وصل شده و این یعنی اگر برای این سنسور مشکلی به وجود بیاید، باید کل نمایشگر را تعویض کنید که این کار هم بسیار سخت و پیچیده است.

پیچیدگی تعمیر پذیری گوشی S10

همچنین وجود چند حفره داخلی در مادربورد و دوربین های تعبیه شده در آن نشان می دهد که تعمیر این گوشی پیچیده است و به همین دلیل باید توسط افراد ماهر انجام شود.

تعویض کل نمایشگر

 همچنین برای تعویض نمایشگر گوشی S10 که یکی از تعمیرات متداول گوشی های هوشمند است، باید کل بخش های این گوشی باز شود که مسلما پیچیدگی های خاص خود را دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها