تعیین تکلیف بیت کوین تا آخر شهریور

0
119

نحوه استخراج بیت کوین در ایران تا پایان شهریور مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، رمز ارزها در ایران هنوز تکلیف مشخصی ندارند و حالا وزارت صنعت، معدن و تجارت در تلاش است تا دستورالعملی برای استخراج آن ها تهیه کند.

در همین رابطه، معاون طرح و برنامه وزارت صمت اعلام کرده که با همفکری و هم اندیشی با صاحبان و فعالان این حوزه و همچنین وزارتخانه های مرتبط با استخراج رمز ارزها، دستورالعمل را نهایی کرده و در شهریور  ابلاغ می کنیم.

سعید زرندی گفته که در دستورالعمل استخراج رمز ارزها ملاحظات وزارت نیرو، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌ها لحاظ شده است.

پیش از این، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری در خصوص قانونی شدن استخراج رمز ارز در ایران گفته بود که علاوه بر مقررات گذاری خاصی که باید در دولت انجام شود کسانی هم که این کار را انجام می دهند باید تلاش کنند خود را در چارچوب قانون و مقررات قرار دهند این موضوع باید سریعتر تعین تکلیف شود این افراد شناسایی شوند و بر آنها نظارت صورت بگیرد و در ساعات های غیر پیک بتوانند کار کنند.‌

بیت کوین یا رمز ارز چیست؟

رمز ارز همان ارز دیجیتالی رمز دار است که در فضای مجازی امکان داشتن آن وجود دارد. با داشتن این ارزها به سرمایه دار فضای مجازی تبدیل می شوید. هرچقدر هم که میزان دارایی شما بیشتر شود ثروتتان افزایش می یابد. معروفترین نوع رمز ارز دیجیتال بیت کوین است که بیش از سایر رقبای خود مورد توجه قرار می گیرد. اگر به بیت کوین یا دیگر رمز ارزهای دیجیتال دست یابید پول شما در تمام جهان دارای ارزش است و به راحتی می توانید در هر نقطه ای از دنیا به معامله بپردازید. این گونه دیگر محدودیت های مالی و بانکی در ایران را هم نخواهید داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها