چگونه فونت را در نرم افزار WhatsApp تغییر دهیم؟

2
22009
چگونه فونت را در نرم افزار WhatsApp تغییر دهیم؟

تغییر فونت پیام رسان WhatsApp یکی از مواردی است که برای کاربران این نرم افزار پیام رسان مانند اپلیکیشن های دیگر جذابیت های بسیاری دارد. در این بخش قصد داریم به مرور این موضوع بپردازیم که چگونه می توان فونت نوشتن واتس آپ را تغییر دهیم.

واتس آپ یکی از محبوب ترین نرم افزار های پیام رسان آنلاین به شمار می رود و بیشتر کاربران گوشی های هوشمند این نرم افزار را در گوشی موبایل خود دارند و از آن استفاده می کنند. بدون شک متن هایی را در این نرم افزار با حروف برجسته و فونت های مختلف دریافت کرده ایدکه توانسته نظر شما را به خود جلب کند. تغییر فونت در واتس آپ بسیار ساده است و کمتر از چند ثانیه می توانید این کار را انجام دهید.

آموزش اضافه کردن فونت های Bold و Italics در پیام رسان واتس آپ

قبل از بررسی روش هایی که می توانید فونت واتس آپ را تغییر دهید این موضوع را باید بیان کنیم که نیازی به استفاده از نرم افزار های جانبی نیست و این قابلیت روی تمام گوشی های هوشمند آیفون و اندروید وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

در گام اول باید نرم افزار واتس آپ گوشی هوشمند خود را باز کنید و وارد چت های خود با یکی از دوستانتان شوید.

حال پیامی که قصد دارید با یک فونت متفاوت را ارسال کنید بنویسید.

اگر قصد دارید مطلبی که می نویسید حالت برجسته و پررنگ باشد باید از * استفاده کنید. از این رو قبل از نوشتن متن مورد نظر خود ستاره را انتخاب کرده و بدون فاصله شروع به نوشتن مطلب مورد نیاز خود کنید و پس از اتمام آن نیز یک ستاره قرار دهید. پس از این روش شما دارای یک مطلب با فونت Bold هستید.

برای تغییر فونت مورد استفاده به italics نیز روش بسیار ساده ای وجود دارد و قبل از شروع مطلب و پس از نوشتن آن مانند مورد قبلی که مورد بررسی قرار دادیم عمل کرده و تنها به جای ستاره از _ استفاده کنید و به عنوان مثال مطلب مورد نظر خود را اینگونه _ Hello _ تایپ کنید.

در کنار موارد یاد شده قلم های monospace و Strikethrough نیز در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید آن ها را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید.روش کلی که برای تغییر فونت واتس آپ وجود دارد و کمتر از چند ثانیه می توانید از آن استفاده کنید. این دو قلم را در اختیار شما قرار می دهند.

ابتدا باید در صفحه چت واتس آپ خود مطلبی را نوشته و آن را انتخاب کنید. زمانی که مطلب مورد نظر خود را Select کردید گزینه هایی مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال فونت های Bold و Italics برای شما مشخص هستند و همچنین با انتخاب دکمه فلش کنار این دو فونت می توانید به دو فونت دیگر یاد شده نیز دسترسی پیدا کنید.آموزش اضافه کردن فونت های Bold و Italics در پیام رسان واتس آپ

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
jdfhk
jdfhk
3 سال پیش

من میخواستم فونت برنامع عوض شه ن فونت پیامام قدیمی بود بد نبود

الهام
الهام
2 سال پیش
Reply to  jdfhk

دوست عزیز از قسمت تنظیمات واتس اپ این کار راانجام بدین