تماس تصویری اسکایپ به دستیار صوتی الکسا اضافه می شود

0
544

کالاسودا_ شرکت اسکایپ اعلام کرده است که به زودی تماس تصویری اسکایپ به دستیار صوتی الکسا اضافه خواهد شد.

اضافه شدن تماس تصویری اسکایپ به دستگاه های آمازون

شرکت مایکروسافت و آمازون همچنان به همکاری و روابط دوستانه خود ادامه می دهند و این موضوع در نوع خود جالب توجه به نظر می رسد. در تازه ترین همکاری این دو شرکت می توانیم به اضافه شدن تماس تصویری اسکایپ به دستیار صوتی الکسا اشاره کنیم. دستگاه های آمازون مانند Echo range می توانند دسترسی به برنامه اسکایپ داشته باشند و تماس های تصویری از طریق آن برقرار کنند و دستگاه دیگری مانند Echo Show هم این قابلیت را دارا خواهد بود.

نحوه استفاده از تماس تصویری اسکایپ روی دستگاه های آمازون

شما می توانید از طریق برنامه اسکایپ تماس های پر تعدادی داشته باشید و با این روش با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید. شما تنها با گفتن جمله (( الکسا به باب زنگ بزن )) این برنامه را فعال خواهید کرد.

همکاری مشترک و پایدار مایکروسافت و آمازون

تماس صوتی اسکایپ روی دستیار صوتی الکسا اواخر امسال رونمایی خواهد شد و این موضوع را مایکروسافت اعلام کرده است. قطعا این موضوع می تواند دو دستیار صوتی الکسا و کورتانا را به یکدیگر نزدیک تر کند و کاربران می توانند از این دو روی دستگاه های Echo ، Xbox One و ویندوز 10 به خوبی استفاده کنند. دو شرکت مایکروسافت و آمازون همکاری مشترک خود را برای دو دستیار صوتی الکسا و کورتونا از سال گذشته آغاز کردند و این همکاری پس از اعلام اضافه شدن تماس تصویری اسکایپ نزدیک و بهتر خواهد شد.

اظهارات معاون ارشد مایکروسافت

معاون ارشد مایکروسافت آقای گاراو سارین اظهار داشتند : « ما از اینکه دو شرکت مایکروسافت و آمازون همکاری مشترک خود را ادامه می دهند بسیار خوشحال هستیم»

قطعا همکاری مشترک مایکروسافت و آمازون می تواند قدرت این دو شرکت را بیشتر از قبل کند و آنها بتوانند روزی دستگاه ها و برنامه های مشترکی را با یکدیگر تولید کنند. در ماه های آینده خبرهای بیشتری در مورد همکاری های مشترک شرکت مایکروسافت و آمازون خواهیم شنید و این همکاری ها می تواند خبری خوش برای کاربران و طرفداران این دو شرکت باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها